Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee, 1 remote werkt op alle aanstekers. Dat is een nadeel en voordeel tegelijkertijd, want je kunt daarmee dus wel 3 exact tegelijk laten af gaan.Ja dit is natuurlijk top voor de stokers (zoals ik) die ook hun vuurwerk relaxt willen filmen.
Vraagje? Stel je er een paar. Werkt dan remote #1 ook alleen op aansteker #1?

Hmm dus als ik de buurman die 20 van deze dingen op ze compounds heeft hangen wil narren, maar de buurt een plezier wil doen, heb ik alleen maar een remote nodig. Got itNee, 1 remote werkt op alle aanstekers. Dat is een nadeel en voordeel tegelijkertijd, want je kunt daarmee dus wel 3 exact tegelijk laten af gaan.
Zou wel beter zijn als ze uniek gekoppeld waren maar dat is helaas niet zo dus![]()
@GoeieBiem Haha, fair. Moet je hem wel eerst op scherp hebben gezet! Zonder dat gebeurd er niks natuurlijk. Die kans is natuurlijk extreem laag als je eerst aansluit, daarna scherp zet en dan aan doet.Hmm dus als ik de buurman die 20 van deze dingen op ze compounds heeft hangen wil narren, maar de buurt een plezier wil doen, heb ik alleen maar een remote nodig. Got it
Nog best prima voor zo dingetje toch. Makkelijk om op een wat mooiere afstand te staan ja. Doe er maar 1tjeIk heb het getest tot 15m

.
.@Tegendraads Wat je zegt klopt mbt de remote. Wat je wel kunt doen is alles aansluiten en alleen degene die je wilt laten afgaan aanzetten. Maar dan moet je dus wel iedere andere remote apart aanzetten daarna.
Het is echt leuk om te lezen dat je precies dezelfde frustratie hebt als ikzelf, daarom zijn we ook hierna op zoek gegaan. Het is een artikel die vooral leuk is om beter te genieten van je vuurwerk en soms 2 of 3 dingen tegelijk af te laten gaan. Maar zeker geen apparaat om een Vuurwerkshow mee op te bouwen.
Ik heb nu zelf ongeveer 10x getest met een lintje er tussen en het werkt nog steeds echt goed. Daarnaast minimaal 10x zonder lontje, om te laten zien hoe het werkt. Als ik het moet inschatten kun je de 50x zeker halen. Maar ik zal morgen de kinderen eens verder testen met wat cat1 artikelen! Een lontje is een lontje tenslotte.
Vergeet daarnaast niet dat dit artikel "slechts" 5 euro gaat kosten. We zien dit zelf puur als service artikel, niet om winst mee te maken.