[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Ja dit is natuurlijk top voor de stokers (zoals ik) die ook hun vuurwerk relaxt willen filmen.

Vraagje? Stel je er een paar. Werkt dan remote #1 ook alleen op aansteker #1?

Ja dit is natuurlijk top voor de stokers (zoals ik) die ook hun vuurwerk relaxt willen filmen.

Vraagje? Stel je er een paar. Werkt dan remote #1 ook alleen op aansteker #1?
Nee, 1 remote werkt op alle aanstekers. Dat is een nadeel en voordeel tegelijkertijd, want je kunt daarmee dus wel 3 exact tegelijk laten af gaan.

Zou wel beter zijn als ze uniek gekoppeld waren maar dat is helaas niet zo dus :sad:

Nee, 1 remote werkt op alle aanstekers. Dat is een nadeel en voordeel tegelijkertijd, want je kunt daarmee dus wel 3 exact tegelijk laten af gaan.

Zou wel beter zijn als ze uniek gekoppeld waren maar dat is helaas niet zo dus :sad:
Hmm dus als ik de buurman die 20 van deze dingen op ze compounds heeft hangen wil narren, maar de buurt een plezier wil doen, heb ik alleen maar een remote nodig. Got it

Hmm dus als ik de buurman die 20 van deze dingen op ze compounds heeft hangen wil narren, maar de buurt een plezier wil doen, heb ik alleen maar een remote nodig. Got it
@GoeieBiem Haha, fair. Moet je hem wel eerst op scherp hebben gezet! Zonder dat gebeurd er niks natuurlijk. Die kans is natuurlijk extreem laag als je eerst aansluit, daarna scherp zet en dan aan doet.

Plus je buurman moet ook bij ons shoppen, binnen 25m staan en een assh*le zijn. En wij hebben natuurlijk alleen maar top klanten :-D.

Maargoed dit zijn wel heel veel toevalligheden. Ik zou daarnaast niet aanraden dit artikel voor 20 compounds gebruiken maar voor maximaal een klein aantal. Voor meer dan 5 zijn veel betere oplossingen te koop!

Laatst bewerkt:
We zijn iig heel blij met de feedback hier, dat kunnen we verwerken in de handleiding! Blijf vooral vragen stellen, dat helpt ons enorm.

Voor de geïnteresseerden: ga er maar vanuit dat deze bij onze losse verkoop dagen te verkrijgen zijn in de winkel :-).

Ik vind dit oprecht een prachtig artikel.

Zelf knoop ik soms een knetterlint of twee zodat ik rustig voldoende afstand kan nemen.
Dat wegrennen voor een paar meter extra ervaar ik soms als hinderlijk.

Wat ik dan niet begrijp of jammer vind als ik het wel begrijp:

Elke remote zend hetzelfde signaal op hetzelfde kanaal en laat dus een/het fuse einde afgaan.

Ik kan dus niet: met één remote één item afsteken en dan zelf het moment kiezen voor het volgende item als ik meerdere remotes + fuses gebruik, ze werken allemaal op hetzelfde 'kanaal' en niet persé aan een remote gelinkt?

Ik kan dus wel: met één remote meerdere items afsteken tegelijk zolang de fuses maar geconnect/geactiveerd zijn aan de remote?

Erg interessant artikel.

Hoe zit het met de robuustheid?

Met andere woorden hoe vaak kan er een lontje tussen de klem voordat deze smelt/verbrand of anders stuk gaat.

Voor € 5,- een keurige prijs maar kan ik hem dan 10 x of 100 x gebruiken?

Interessant artikel voor volgend jaar. Je zet de compound op een mooie zomerdag voor op straat neer, halfuurtje later loop je naar de badkamer. Druk op de knop en..
Na het 1e salvo loop je wat onthutst naar buiten en je vraagt aan de buurman die al even buiten staat waar hij in vredesnaam mee bezig is zo midden in de zomer :d

@Tegendraads Wat je zegt klopt mbt de remote. Wat je wel kunt doen is alles aansluiten en alleen degene die je wilt laten afgaan aanzetten. Maar dan moet je dus wel iedere andere remote apart aanzetten daarna.

Het is echt leuk om te lezen dat je precies dezelfde frustratie hebt als ikzelf, daarom zijn we ook hierna op zoek gegaan. Het is een artikel die vooral leuk is om beter te genieten van je vuurwerk en soms 2 of 3 dingen tegelijk af te laten gaan. Maar zeker geen apparaat om een Vuurwerkshow mee op te bouwen.

Ik heb nu zelf ongeveer 10x getest met een lintje er tussen en het werkt nog steeds echt goed. Daarnaast minimaal 10x zonder lontje, om te laten zien hoe het werkt. Als ik het moet inschatten kun je de 50x zeker halen. Maar ik zal morgen de kinderen eens verder testen met wat cat1 artikelen! Een lontje is een lontje tenslotte.

Vergeet daarnaast niet dat dit artikel "slechts" 5 euro gaat kosten. We zien dit zelf puur als service artikel, niet om winst mee te maken :-).

Oke top man! Hopen dat ze dan voor ons nog wel aanwezig zijn bij het afhalen haha! Zie het al gebeuren dat het "feedback panel" misgrijpt en de normale klant ermee vandoor gaat😜. In ieder geval leuk dat je dit met ons deelt en we nu meer mogelijkheden hebben! Thanks @NoWorldOrder

@Tegendraads Wat je zegt klopt mbt de remote. Wat je wel kunt doen is alles aansluiten en alleen degene die je wilt laten afgaan aanzetten. Maar dan moet je dus wel iedere andere remote apart aanzetten daarna.

Het is echt leuk om te lezen dat je precies dezelfde frustratie hebt als ikzelf, daarom zijn we ook hierna op zoek gegaan. Het is een artikel die vooral leuk is om beter te genieten van je vuurwerk en soms 2 of 3 dingen tegelijk af te laten gaan. Maar zeker geen apparaat om een Vuurwerkshow mee op te bouwen.

Ik heb nu zelf ongeveer 10x getest met een lintje er tussen en het werkt nog steeds echt goed. Daarnaast minimaal 10x zonder lontje, om te laten zien hoe het werkt. Als ik het moet inschatten kun je de 50x zeker halen. Maar ik zal morgen de kinderen eens verder testen met wat cat1 artikelen! Een lontje is een lontje tenslotte.

Vergeet daarnaast niet dat dit artikel "slechts" 5 euro gaat kosten. We zien dit zelf puur als service artikel, niet om winst mee te maken :-).

Even voor mijn beeldvorming:

Je kan dus meerdere fuses af laten gaan met dezelfde remote.
Maar je kan er ook voor kiezen om meerdere remotes met bijbehorende fuses te gebruiken.

Dus zeg remote 1 heeft 1 fuse, remote 2 heeft 4 fuses.
Dan zet je eerst alleen no.1 aan en erna no.2 om elkaars signaal niet te verstoren/gebruiken.

Dit 'aanzetten' is handmatig? Of ook van een afstandje?

Sowieso supertof om deze ontwikkeling te zien en voor een klein projectje wel geschikt.

Als je de 50x haalt dan hebben we het over 10 cent per lontje.
Denk dat menig pyro aansteker met gas 10 euro + kost dus scherp geprijsd hoor!

Ik houd het in elk geval in de gaten en benieuwd naar je Cat1 test.

Back
Bovenaan