Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Balen @Tegendraads ik heb vandaag het geluk gehad m'n complete (black friday) set riakeo cakes te krijgen! Helaas wel ruim 50 minuten moeten wachten (voor alleen dit als bestelling, dus geen complexe dubbele bestellingen)
Jammer te lezen dat Pijnacker schijnbaar voor sommigen zo’n zooitje was. Een slechte recensie schrijft men denk ik sowieso sneller dan een goed, neemt niet weg dat de verhalen ongetwijfeld waar zullen zijn. Zelf gisteren in Joure geweest. Vandaag Haulerwijk. Beide winkels even wachten, maar uiteindelijk binnen halfuurtje klaar. En in beide winkels had ik zo’n 15 orders, dus dat is ook even zoeken. Ik heb alles meegekregen, ook alle losse Riakeo cakes. Eerder in het jaar geannuleerde artikelen tegen andere artikelen voor freakprijzen kunnen ruilen. Spijt gehand van een compound, die zelf kunnen annuleren en volledige bedrag binnen paar dagen teruggestort. Ik ben dus alleen maar positief over Outlet!
Is niet het eerste jaar dat Pijnacker minder positief uitspringt tussen de vestigingen, jammer is dat

Stelt niet teleur? Dit ding is fucking dik.Hier de mystery deal (100 shots showbox!) stelt zeker niet teleur maar is niet geschikt voor hele smalle straatjes aangezien het regelmatig tot aan de grond komt…..
Stelt niet teleur? Dit ding is fucking dik.
Ik lees: Eerder in het jaar geannuleerde artikelen tegen andere artikelen voor freakprijzen kunnen ruilen. Ik kon voor mijn compound en cake het freakbedrag terugkrijgen. Omdat ik toch iets anders wilde kiezen kreeg ik de nieuwe (mindere) compound voor het volledige bedrag. Niks ruilen tegen freakprijs. 2 stuks ingeleverd en mocht voor 118 iets anders uitkiezen. Het werd de crashbox a 120 euro. Hadden bijna niks op voorraad meer de 29e. Dus kan me de reactie van Tegendraads wel voorstellen. In tegenstelling tot alle voorgaande jaren waar het wel goed ging.Jammer te lezen dat Pijnacker schijnbaar voor sommigen zo’n zooitje was. Een slechte recensie schrijft men denk ik sowieso sneller dan een goed, neemt niet weg dat de verhalen ongetwijfeld waar zullen zijn. Zelf gisteren in Joure geweest. Vandaag Haulerwijk. Beide winkels even wachten, maar uiteindelijk binnen halfuurtje klaar. En in beide winkels had ik zo’n 15 orders, dus dat is ook even zoeken. Ik heb alles meegekregen, ook alle losse Riakeo cakes. Eerder in het jaar geannuleerde artikelen tegen andere artikelen voor freakprijzen kunnen ruilen. Spijt gehand van een compound, die zelf kunnen annuleren en volledige bedrag binnen paar dagen teruggestort. Ik ben dus alleen maar positief over Outlet!
Das dan wel teleurstellend ja. Maar nogmaals, niet mijn ervaring. Een ICB (ivm kooi gedoe) omgeruild voor de immortal gold (wel kooiloos bij hun te verkrijgen) en de Starbuster (wederom niet leverbaar ivm kooi gedoe) tegen een Transbomber. Qua effecten niet te vergelijken, maar ik ben blij met de omruil. Keurig via mail geregeld. Maar goed, dit is mijn ervaring. Ik geloof heus dat anderen minder goed geholpen zijn. Het gaat ook om heel wat klanten.Ik lees: Eerder in het jaar geannuleerde artikelen tegen andere artikelen voor freakprijzen kunnen ruilen. Ik kon voor mijn compound en cake het freakbedrag terugkrijgen. Omdat ik toch iets anders wilde kiezen kreeg ik de nieuwe (mindere) compound voor het volledige bedrag. Niks ruilen tegen freakprijs. 2 stuks ingeleverd en mocht voor 118 iets anders uitkiezen. Het werd de crashbox a 120 euro. Hadden bijna niks op voorraad meer de 29e. Dus kan me de reactie van Tegendraads wel voorstellen. In tegenstelling tot alle voorgaande jaren waar het wel goed ging.

Voor €7.00 per stuk kon ik die net ook niet laten staan in Pijnacker.Bij mij was ook alles top geregeld in Pijnacker. Binnen 10 minuten was ik weer weg. Op de valreep nog twee Klasek Major potjes meegenomen