[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Ja ik maak toch een verwijt: je verkoopt een cakedeal en die zet je compleet weg (toch?), huispapa komt binnen en roept die twee cakes wil ik.

Winkelier denkt 50 eurotjes ipv 32.50, dus verkopen die hap, en hopen dat de volgende levering op tijd is.

Wellicht dat ze in Joure en Haulerwijk de zaken wel dik op orde hebben, maar Pijnacker totaal niet. (dit jaar in elk geval)

Zeg maar gerust boos makend hoor.

Als je gewoon de helft mist dan is dat niet een slippertje meer, één of hooguit twee items kan ik nog inkomen.

-

Vandaag in de losse verkoop toch voor 50! euro de RiaKeo Eclypse meegepakt bij een andere zaak.

De Toxic niet kunnen bemachtigen dus dat is de enige RiaKeo cake die ik dus niet zal afsteken of we moeten volgend jaar de kans krijgen dan staat die op de wensenlijst.

En al mijn bestellingen waren vandaag gewoon netjes en compleet bij 5! zaken, één potje was er niet: Hexenjagd.
Hier aankoop bedrag voor terug gekregen maar dat was het ook wel.
Ik (Sven) wil hier wel even op reageren.

Allereerst nee, een cakedeal zet je niet compleet weg. Ieder product heeft een locatie in de bunker, want die wil je zo efficiënt mogelijk inrichten. Een cakedeal bestaat dus uit meerdere losse artikelen, die ook los verkocht kunnen worden. Er zit een voorraad systeem achter die bijhoudt hoeveel er van elk artikel op ieder moment beschikbaar is, dus de winkelier bepaalt hierin helemaal niks. Wanneer 1 artikel uit een cakedeal niet meer beschikbaar is, is de hele cakedeal ook niet meer beschikbaar. De leveringen waren zo gepland dat er voldoende tijd tussen zat tot het systeem weer artikelen kon reserveren.

Verder heerst er een enorm enthousiasme onder de klanten daar, die wekelijks bellen, mailen, appen over meer artikelen in het assortiment. Toch perse op bepaalde tijdstippen hun spullen willen halen, terwijl er vooraf is gezegd dat dit niet mogelijk is. Wellicht is juist de poging om het iedereen naar de zin te maken de valkuil in Pijnacker.

Neemt niet weg dat iedereen hoort te krijgen wat je besteld hebt en uiteraard mogen mensen onvrede uiten.
We zullen dit allemaal rustig gaan evalueren, maar misschien is de conclusie wel dat Pijnacker zich niet leent voor een freakshop in de huidige vorm.

Maar ik schrijf dit persoonlijk, wij gaan later deze maand met iedereen rustig alles bespreken. Er zijn dus positieve en negatieve ervaringen die we allemaal mee zullen nemen om het in vervolg beter te doen.

Allereerst nee, een cakedeal zet je niet compleet weg. Ieder product heeft een locatie in de bunker, want die wil je zo efficiënt mogelijk inrichten. Een cakedeal bestaat dus uit meerdere losse artikelen, die ook los verkocht kunnen worden. Er zit een voorraad systeem achter die bijhoudt hoeveel er van elk artikel op ieder moment beschikbaar is, dus de winkelier bepaalt hierin helemaal niks. Wanneer 1 artikel uit een cakedeal niet meer beschikbaar is, is de hele cakedeal ook niet meer beschikbaar. De leveringen waren zo gepland dat er voldoende tijd tussen zat tot het systeem weer artikelen kon reserveren.

Verder heerst er een enorm enthousiasme onder de klanten daar, die wekelijks bellen, mailen, appen over meer artikelen in het assortiment. Toch perse op bepaalde tijdstippen hun spullen willen halen, terwijl er vooraf is gezegd dat dit niet mogelijk is. Wellicht is juist de poging om het iedereen naar de zin te maken de valkuil in Pijnacker.

Neemt niet weg dat iedereen hoort te krijgen wat je besteld hebt en uiteraard mogen mensen onvrede uiten.
We zullen dit allemaal rustig gaan evalueren, maar misschien is de conclusie wel dat Pijnacker zich niet leent voor een freakshop in de huidige vorm.

Maar ik schrijf dit persoonlijk, wij gaan later deze maand met iedereen rustig alles bespreken. Er zijn dus positieve en negatieve ervaringen die we allemaal mee zullen nemen om het in vervolg beter te doen.
Mochten we dit jaar gewoon nog een jaartje mogen knallen dan zou ik zeker gebruik willen maken van het afhaalpunt in Pijnacker. Vanuit hier geen negatieve ervaring!

Laatst bewerkt:
Ik lees: Eerder in het jaar geannuleerde artikelen tegen andere artikelen voor freakprijzen kunnen ruilen. Ik kon voor mijn compound en cake het freakbedrag terugkrijgen. Omdat ik toch iets anders wilde kiezen kreeg ik de nieuwe (mindere) compound voor het volledige bedrag. Niks ruilen tegen freakprijs. 2 stuks ingeleverd en mocht voor 118 iets anders uitkiezen. Het werd de crashbox a 120 euro. Hadden bijna niks op voorraad meer de 29e. Dus kan me de reactie van Tegendraads wel voorstellen. In tegenstelling tot alle voorgaande jaren waar het wel goed ging.
Ik ken de specifieke situatie niet, maar we horen wel te kijken naar wanneer iemand iets heeft gekocht en daar een passende vervanger bij zoeken. Als je in september een cake hebt gekocht voor 30 euro, hoor je niet een vervanger te krijgen van een cake die in december 30 euro kost. Daarbij wel opgemerkt dat voor ons uiteindelijk de inkoopprijs bepalend is voor een vergelijkbaar artikel.

Mooi om te zien dat jullie alweer wachten op nieuwe acties!
Wij willen natuurlijk ook nog lekker jarenlang zo doorgaan en hebben daar ook goede hoop op.

Komende maand hoeven jullie nog niets te verwachten en zijn vanzelfsprekend wat terughoudend in concrete data acties.
Maar jullie horen het natuurlijk als eerste! Hier of in de freak mailing.

Dus zodra wij iets kunnen melden, horen jullie het direct. Tot die tijd iedereen weer bedankt voor alle mooie dagen!

Hoi Sven, als eerste de beste wensen!

Bedankt voor je feedback.

Uiteraard kom ik niet in de bunkers en heb ik geen directe lijn met hoe alles logistiek werkt.
Dus bedankt voor de correctie dan in mijn denkwijze, mbt cakedeals wegzetten.

Maar ik wil daar ook helemaal niet mee bezig zijn, ik wil gewoon me zorgvuldig uitgekozen spulletjes hebben.
Zeker als ik me keurig aan de afgesproken afhaaltijd houd, ben ik te vroeg of te laat dan heb ik er begrip voor dat er items niet zijn.

Het ging ook niet om één artikeltje helaas...

Daar heb ik dan ook een uitgebreide reactie over geschreven:

''Ik vind dat als het slecht is en/of gaat dit ook gezegd mag worden, hoewel een hoop mensen dat misschien niet leuk gaan vinden.

In Pijnacker was het gewoon een zooitje, sorry.

De slogan is iedereen gaat met een lach de deur uit, nou zo te lezen mooi niet aan bovenstaande reacties.
Jammer hoor dat er zo wordt omgegaan met zorgvuldig samen gestelde collecties, foutjes daargelaten natuurlijk.

Er was gelukkig wel een aantal vriendelijke medewerkers aanwezig en we hebben er maar het beste van gemaakt voor beide kanten in het geval van mijn bestelling.
Ondanks dat is mijn teleurstelling bij deze shop erg groot terwijl ik juist van Outlet een hoge pet op had.

Al met al heeft Outlet mij veel extra geld en tijd gekost wat ik jammer vind.
Ik hoop oprecht niet dat het een 'graaien, want laatste jaar' principe is maar zo voelt het wel.

Misschien ben ik te verwend geraakt door freak prijzen maar het voelt gewoon zo, helaas.

Geen:

Riakeo Toxic. (Black Friday cakedeal voor alle cakes 160) (restitutie bedrag 32.50)
Riakeo Eclypse. (Black Friday cakedeal voor alle cakes 160) (restitutie bedrag 32.50)
Ultimate Redemption. (Black Friday 289 -> 199)
Delicious Thunder 1+1. (Finale Editie / 30)
Kazuko. (vergeten te controleren zelf, iets van 6 euro ofzo, zal me aan me reet roesten)

Totaal 300.

Prosperity / Ocean Of Lights niet op tijd, andere shop maar besteld. (104 -> 160 + 30 gratis vuurwerk)

Rebel 2.0 code vergeten = pech = 24 euro verschil. (mijn fout maar gezien alle bovengenoemde had ik wel meer service verwacht)

Dit heb ik allemaal aangegeven aan de balie.

Uiteindelijk was de deal met wat ze nog hadden:

Riakeo Toxic, Riakeo Eclypse, Ultimate Redemption, Delicious Thunder 1+1, Kazuko -> Sky Symphony & Fire Starter.

De Sky Symphony & Fire Starter waren voor 125 op te pikken en nu kosten ze mij dus 150 de stuk. (shop prijs 180 & 170)

Dus buiten dat ik mijn uitgekozen spullen niet heb gekregen, heb ik de vis duur betaald voor de Sky Symphony & Fire Starter.

Buiten de volledige schuld van Outlet om 56 euro meer gelapt omdat hier de Prosperity / Ocean Of Lights te laat kwam.
Toch is dat balen en dan gaat dat toch meewegen in de teleurstelling.

En dus ook dat er makkelijk ruimte was om mijn korting met de code alsnog te geven maar dit niet gedaan is.
Dit weegt dan dus toch ook mee aan de algehele ervaring, toch geef ik direct toe: eigen schuld, maar het gaat om het totaal plaatje in deze.

Als klap op de spreekwoordelijke pijl kwam de vrachtwagen lossen na mijn afhaal en onderhandel debacle, toen ik net alles in de auto had, dus die blokkeerde alle geparkeerde auto's dus geen andere keus dan wachten.''

-

Uiteraard verdient iedereen een tweede kans en hoop ik op verbetering!

Wellicht dat als Pijnacker tóch open gaat dit jaar we samen een leuk freak dealtje of iets kunnen maken. ;)

De medewerkers waren in elk geval allemaal vriendelijk, dat mag ook zeker gezegd worden!!

En de acties door het jaar heen waren ook gewoon leuk om mee te maken, in de ochtend kijken in de mail wat er nu weer gescoord kon worden.
Laten we hopen dat dat dit jaar weer kan en mag.

Voor alle Outlet medewerkers: Gelukkig 2026 gewenst.

Mooi om te zien dat jullie alweer wachten op nieuwe acties!
Wij willen natuurlijk ook nog lekker jarenlang zo doorgaan en hebben daar ook goede hoop op.

Komende maand hoeven jullie nog niets te verwachten en zijn vanzelfsprekend wat terughoudend in concrete data acties.
Maar jullie horen het natuurlijk als eerste! Hier of in de freak mailing.

Dus zodra wij iets kunnen melden, horen jullie het direct. Tot die tijd iedereen weer bedankt voor alle mooie dagen!
Mocht het vuurwerkverbod toch doorgaan dan hoop ik dat jullie zoals eerder de mogelijkheid bieden om het vanuit Duitsland op te halen 😁

Een beetje laat maar beter als nooit, ik wens iedereen een gelukkig 2026 en hopelijk hebben jullie genoten van deze jaarwisseling.

Namens Durk, mijzelf en het team van Groningen wil ik iedereen bedanken voor de mooie verkoopdagen bij Vuurwerk-Outlet Groningen.
Nogmaals bedankt iedereen en hopelijk tot eind dit jaar.

-Wessel

Een beetje laat maar beter als nooit, ik wens iedereen een gelukkig 2026 en hopelijk hebben jullie genoten van deze jaarwisseling.

Namens Durk, mijzelf en het team van Groningen wil ik iedereen bedanken voor de mooie verkoopdagen bij Vuurwerk-Outlet Groningen.
Nogmaals bedankt iedereen en hopelijk tot eind dit jaar.

-Wessel
Het was een feestje :handsup: dank, en gelukkig en gezond 2026 ook aan jullie, en nogmaals muchos dankos :D

Ik zou toch graag even willen reageren over hoe het voor mij in Pijnacker ging. Ik was er om 0600en werd gelijk geholpen. Er was een cake niet geleverd en heb hier gelijk geld terug voor gehad. Al met al ben ik super tevreden weg gegaan na nog een aantal korte gesprekken met wat medewerkers, die vervolgens gelijk doorgingen omdat ze zich, zoals ik het heb gezien compleet uit de naad hebben gewerkt die 3 dagen. Complimenten, bedankt en hopelijk tot december!

Ik ben op 2 verschillende dagen in Haulerwijk geweest. De 29e om 0.00 en met de buurman op de 30e om 21.30. Beide dagen verliep alles vlot en vlekkeloos zoals ik het gewend ben. Snelle uitlevering en alles goed geregeld. Ik hoop dat het komende december hetzelfde mag zijn!

Ik ken de specifieke situatie niet, maar we horen wel te kijken naar wanneer iemand iets heeft gekocht en daar een passende vervanger bij zoeken. Als je in september een cake hebt gekocht voor 30 euro, hoor je niet een vervanger te krijgen van een cake die in december 30 euro kost. Daarbij wel opgemerkt dat voor ons uiteindelijk de inkoopprijs bepalend is voor een vergelijkbaar artikel.
Dit is fijn om te lezen maar was niet de praktijk in pijnacker. Daarom ook het geld terug genomen wat zonder problemen ging maar had ook graag een alternatief uitgezocht op basis van hoe je het beschrijft

Ik had ook in Pijnacker besteld. De kooiproducten mochten niet uitgeleverd worden en ik werd begin december gebeld. Helaas de twee belletjes gemist, omdat ik sinterklaas inkopen aan het doen was in de stad. De medewerker van Pijnacker nam later contact met mij op via WhatsApp, en na een paar appjes en mailtjes (vervangende producten voor mooie prijsjes, die zelfs in december nog weggingen voor de Black Friday aanbieding), was het gelijk opgelost. Dus zo kan het ook. Vuurwerk Outlet Pijnacker, bedankt voor het meedenken, de service en de mooie vervangers. Ik heb zeker genoten van 2x de Blue Maroon 🥳😉👍🏻
Hopelijk tot volgend jaar 🤞🏻🙋🏼🙋🏼‍♂️

Back
Bovenaan