[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Vuurwerkvrienden,

Normaal treden wij zelf niet graag op de voorgrond en laten we dat aan Naomi. Vandaag zien wij ons genoodzaakt om daar een uitzondering op te maken. Wij, Stefan en Koen, lopen al héééél wat jaartjes mee in het vuurwerk (25+). Ooit begonnen met werken in een winkel, daarna via Brave & Wichers naar het prachtige avontuur Vuurwerkvisie, waar we qua marketing, merken en beleving al volledig los konden gaan, naar de overname door Lesli om uiteindelijk uit te komen bij onze 3 eigen vuurwerkwinkels. Je kunt je voorstellen dat je in zo’n lange vuurwerkcarrière best wel veel mooie, bijzondere en bizarre momenten meemaakt.

Maar… Wat hier gisteren is gebeurd slaat werkelijk alles. We hadden wel gedacht dat het in ieder geval een gezellige dag zou worden. We hebben donderdag nog even contact gehad met Mike en Tabe om de voorpret met hen te delen. Gisterenmorgen hebben we onder het genot van een heerlijk rustig bakkie koffie ons VCC (Vuurwerkcrew Control Center) ingericht, backend webshop open, DM’s open, WhatsApp open, Mail open nog even de prijzen en voorraad controleren. Misschien een beetje overdreven maar ach, we zijn er toch.

08:50u. “Ga nog maar even boodschappen doen voor tussen de middag, ik moet eigenlijk om 14.00 weg maar dan eten we nog even samen hier. Ik zet de deals aan en ik red het hier wel.”

Anyway, 5 minuten later: “Uhmhm draai maar om, we moeten aan de bak”.

Korte samenvatting: de broodjes tussen de middag hebben we maar laten bezorgen, evenals het avondeten. Het thuisfront heeft zonder ons gelukkig toch een fantastische Halloween gehad. En na wat een uurtje geduurd leek te hebben was het ineens 23.30u.

Continue bellen met vertegenwoordigers en andere connecties. Heb je dit nog? Kunnen we dit doen? Wil je meedenken? Nieuwe producten zoeken en online zetten, mailsystemen die kapot gingen, telefoontjes, appjes, mails. En het mooiste: het was PRACHTIG. Een ervaring die ook wij nooit meer zullen vergeten.

Wij willen iedereen hier daarom vanuit de grond van ons hart bedanken voor het vertrouwen maar veel meer nog voor de sfeer en de fantastische vibe.
Dít neemt niemand ons meer af.
In ruim 20 jaar VWC is dit topic toch voor mij wel 1 van de hoogtepunten. Dat zegt genoeg denk ik

Bedankt 365 voor het mogelijk maken hiervan :handsup: Wat jullie voor de freaks doen is ongeevenaard

Wat een fantastisch feest is dit topic geweest gisteren en de tijd ervoor. Wij kennen Koen en Stefan al een hele lange tijd en als er mensen zijn die dit voor elkaar kunnen boksen zijn zij t wel. De voorpret was groot maar gister was groots. Fantastisch om alle reacties te lezen,de chaos te zien etc. Koen en Stefan bedankt voor alle lol en geweldige acties. T is jullie gegund.

Vuurwerkvrienden,

Normaal treden wij zelf niet graag op de voorgrond en laten we dat aan Naomi. Vandaag zien wij ons genoodzaakt om daar een uitzondering op te maken. Wij, Stefan en Koen, lopen al héééél wat jaartjes mee in het vuurwerk (25+). Ooit begonnen met werken in een winkel, daarna via Brave & Wichers naar het prachtige avontuur Vuurwerkvisie, waar we qua marketing, merken en beleving al volledig los konden gaan, naar de overname door Lesli om uiteindelijk uit te komen bij onze 3 eigen vuurwerkwinkels. Je kunt je voorstellen dat je in zo’n lange vuurwerkcarrière best wel veel mooie, bijzondere en bizarre momenten meemaakt.

Maar… Wat hier gisteren is gebeurd slaat werkelijk alles. We hadden wel gedacht dat het in ieder geval een gezellige dag zou worden. We hebben donderdag nog even contact gehad met Mike en Tabe om de voorpret met hen te delen. Gisterenmorgen hebben we onder het genot van een heerlijk rustig bakkie koffie ons VCC (Vuurwerkcrew Control Center) ingericht, backend webshop open, DM’s open, WhatsApp open, Mail open nog even de prijzen en voorraad controleren. Misschien een beetje overdreven maar ach, we zijn er toch.

08:50u. “Ga nog maar even boodschappen doen voor tussen de middag, ik moet eigenlijk om 14.00 weg maar dan eten we nog even samen hier. Ik zet de deals aan en ik red het hier wel.”

Korte samenvatting: de broodjes tussen de middag hebben we maar laten bezorgen, evenals het avondeten. Het thuisfront heeft zonder ons gelukkig toch een fantastische Halloween gehad. En na wat een uurtje geduurd leek te hebben was het ineens 23.30u.

Continue bellen met vertegenwoordigers en andere connecties. Heb je dit nog? Kunnen we dit doen? Wil je meedenken? Nieuwe producten zoeken en online zetten, mailsystemen die kapot gingen, telefoontjes, appjes, mails. En het mooiste: het was PRACHTIG. Een ervaring die ook wij nooit meer zullen vergeten.

Wij willen iedereen hier daarom vanuit de grond van ons hart bedanken voor het vertrouwen maar veel meer nog voor de sfeer en de fantastische vibe.
Super leuk om te lezen en had graag wat beelden ervan gezien. Super tof dat het harde werken ook beloond is door mega veel bestellingen van een ieder hier.
De boel werd gehyped maar dit was niet voor niets.

Kunnen we de komende weken a.u.b. weer naar iets toe werken! Kunnen wij even sparen, kunnen jullie even leuke items bestellen/inkopen.

We hebben nu veel
Compounds gekocht en komen toch allemaal jullie kant op. Dan kunnen we net zo goed even nog allemaal klein spul erbij halen.
Potten en fonteinen tussen de 4 en 20 euro 😃😃

Geweldig om dit allemaal te lezen

G

En dan zijn er overigens nog mensen die schreeuwen als je een vette compound hebt aangestookt, vond je dat nu niet zonde van je geld. 200,- weg in 50 seconde.
Nou, meneer de zanikkerd, dit is maar een bijzaak, de voorpret was vele malen mooier.

Trouwens, ik heb vandaag een tattoo laten zetten👌👍Bekijk bijlage 1816611
Serieus joh?

Gisteravond naar tattoo Bob gereden en de hele nacht op mn pens gelegen.

Weet niet hoe het vrouwtje gaat
reageren maar ja dat zien we dan wel weer 🙄
51889.jpg

Vuurwerkvrienden,

Echt mijn complimenten. Heb niets besteld hier ivm de route maar wel enorm genoten van dit topic en jullie prijzen.

Ontzettend gaaf om te zien hoe betrokken jullie zijn en wat jullie allemaal voor ons freaks doen. Wil jullie heel veel succes wensen tijdens de verkoop dagen want ik denk dat het goed druk zal worden haha.

Ik heb het grootste deel gemist (topic pas veel te laat geopend, omdat ik m'n kruit grotendeels al verschoten had). Maar 118 pagina's, waarvan de laatste pagina's vol lofzang, zegt heel veel. Gaaf dat ondernemers in dit vermoedelijk laatste jaar die grauwe sluier weten te liften en er iets zonnigs van weten te maken. Hulde.

Mocht het onwaarschijnlijke scenario zich voordoen dat we volgend jaar 'gewoon' mogen, houd ik me aanbevolen voor een vervolg (al zal dat ongetwijfeld niet kunnen tippen aan..). Breda moet te doen zijn.

Naomi is erg blij geworden door jullie enthousiaste reacties! Ze is van plan om tijdens de ophaaldagen bij alle drie de zaken te gaan staan om jullie allemaal te kunnen ontmoeten. “Hartverwarmend” en “opwindend” riep ze telkens als ze weer jullie reacties las, met name van de mannen die haar ook graag willen zien/ontmoeten! Ze is bezig met een lijst voor de ophaaldagen, ze kijkt er naar uit om jullie allen te ontmoeten.

Dikke kus namens Naomi! ❤️

Bijlagen

• IMG_6115.jpeg
    IMG_6115.jpeg
    95,3 KB · Weergaven: 79
Net ff alles teruggelezen van de eerste drop tot de sluiting van de webshop. Als dit het einde van het verhaal is, dan is het en verdomd mooi einde. Ik was met wat freaks in de weer over “als die komt dan ga ik voor de bijl”.

Het werd hier al meerdere malen geroepen, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat je live je wensen kunt doorgeven en dat het (mits mogelijk) binnen no-time op de website staat. Ik heb vorig jaar naar alle tevredenheid een kleine bestelling bij jullie geplaatst, en miste telkens budget of de deal was al uitverkocht. Maar gisteren heb ik een behandelplan opgesteld samen met mijn osteopaat hoe ik kan leven zonder ruggengraat.

Ik hoop iemand van jullie team te treffen in Almere voor een laatste bedankje. Mocht dat niet zo zijn; zie dit dan als mijn digitale bedankje als mede handdruk.

Benieuwd wat de toekomst jullie gaat brengen nu het vuurwerk in Nederland op een laag pitje komt te staan. Veel succes met de verkoopdagen en nogmaals bedankt.

Naomi is erg blij geworden door jullie enthousiaste reacties! Ze is van plan om tijdens de ophaaldagen bij alle drie de zaken te gaan staan om jullie allemaal te kunnen ontmoeten. “Hartverwarmend” en “opwindend” riep ze telkens als ze weer jullie reacties las, met name van de mannen die haar ook graag willen zien/ontmoeten! Ze is bezig met een lijst voor de ophaaldagen, ze kijkt er naar uit om jullie allen te ontmoeten.

En dan ook nog te weten dat Naomi omgedraaid “I moan” betekent 🤯

1000031310.jpg

Back
Bovenaan