Vuurwerkvrienden,
Normaal treden wij zelf niet graag op de voorgrond en laten we dat aan Naomi. Vandaag zien wij ons genoodzaakt om daar een uitzondering op te maken. Wij, Stefan en Koen, lopen al héééél wat jaartjes mee in het vuurwerk (25+). Ooit begonnen met werken in een winkel, daarna via Brave & Wichers naar het prachtige avontuur Vuurwerkvisie, waar we qua marketing, merken en beleving al volledig los konden gaan, naar de overname door Lesli om uiteindelijk uit te komen bij onze 3 eigen vuurwerkwinkels. Je kunt je voorstellen dat je in zo’n lange vuurwerkcarrière best wel veel mooie, bijzondere en bizarre momenten meemaakt.
Maar… Wat hier gisteren is gebeurd slaat werkelijk alles. We hadden wel gedacht dat het in ieder geval een gezellige dag zou worden. We hebben donderdag nog even contact gehad met Mike en Tabe om de voorpret met hen te delen. Gisterenmorgen hebben we onder het genot van een heerlijk rustig bakkie koffie ons VCC (Vuurwerkcrew Control Center) ingericht, backend webshop open, DM’s open, WhatsApp open, Mail open nog even de prijzen en voorraad controleren. Misschien een beetje overdreven maar ach, we zijn er toch.
08:50u. “Ga nog maar even boodschappen doen voor tussen de middag, ik moet eigenlijk om 14.00 weg maar dan eten we nog even samen hier. Ik zet de deals aan en ik red het hier wel.”
Anyway, 5 minuten later: “Uhmhm draai maar om, we moeten aan de bak”.
Korte samenvatting: de broodjes tussen de middag hebben we maar laten bezorgen, evenals het avondeten. Het thuisfront heeft zonder ons gelukkig toch een fantastische Halloween gehad. En na wat een uurtje geduurd leek te hebben was het ineens 23.30u.
Continue bellen met vertegenwoordigers en andere connecties. Heb je dit nog? Kunnen we dit doen? Wil je meedenken? Nieuwe producten zoeken en online zetten, mailsystemen die kapot gingen, telefoontjes, appjes, mails. En het mooiste: het was PRACHTIG. Een ervaring die ook wij nooit meer zullen vergeten.
Wij willen iedereen hier daarom vanuit de grond van ons hart bedanken voor het vertrouwen maar veel meer nog voor de sfeer en de fantastische vibe.
Dít neemt niemand ons meer af.
Toch wel trots op ons als big spenders, en op onze traditie en natuurlijk op jullie als leverancier! Hoop dat jullie mooie winst hebben kunnen draaien zo dat laatste jaar dat is namelijk ook verdiend.
Heerlijk zo, zelfs de belastingdienst heeft bij mij een deel betaald
na deze monsterzet mogen we toch ook wel een Naomi reveal verwachten?!