[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

We krijgen redelijk wat meldingen dat bevestigingsmails niet aankomen. We kunnen op dit moment niet achterhalen waar dit aan ligt. Als je betaling geslaagd en afgeschreven is dan komt het sowieso allemaal goed uiteindelijk, de orders die we gecontroleerd hebben staan goed in het systeem. Je krijgt volgende week sowieso het afhaalbewijs waar (ook) deze order op staat.

Blijkbaar in de haast zelf een foutje gemaakt bij invoeren emailadres! Daarom geen bevestiging ontvangen. Dus fout lag bij mij en niet in het systeem.

@vuurwerk 365: afgelopen periode regelmatig gebruik gemaakt van jullie leuke acties. Ik hoopte op een leuke afsluiter, maar dit had ik niet verwacht. Had eerst een paar losse TB’s in mijn mandje gedaan en zag toen de 4x TB actie. Uiteraard die gekocht, ik had er immers ook vooraf om “gevraagd” via hier. Geweldige afsluiting van een mooie actieperiode! Dagelijks veel respons hier en veel ideeën/wensen waar jullie geweldig op hebben ingespeeld! Hulde, er zijn niet veel zaken die nog écht naar hun klanten luisteren! Dank namens mijzelf en alle andere liefhebbers en fans van mooi en betaalbaar vuurwerk. ❤️

Back
Bovenaan