Iemand ervaring met de Big Box XXL ?
Gewoon kopen voor dat geld

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand ervaring met de Big Box XXL ?

Hoelaat moet jij ophalen de 30ste?Dankjewel 365 voor de sfeer en de onwijs goede acties. Ik zit niet te wachten op een scheiding met net een nieuwe aankoop van een woning dus de 4x transbomber moet ik laten schieten. Maar ik heb er 1 meegepakt, ik kan een naomibomber niet laten schieten! Tot de 30ste!
Een grote exit scamKan het kloppen dat na betaling je NIET direct een bevestigingsmail ontvangt? Normaal heb ik deze meteen binnen. Is wel betaald en afgeschreven…
Zou niet te lang wachten, de voorraden gaan best hard.Wow! Ben eigenlijk al helemaal rond maar ow ow wat een akties zeg echt WAANZINNIG! Pak denk toch nog wat mee later![]()
hier wel gelijk bevestiging gekregen. Je hebt toch wel je goede email ingevuld he....Kan het kloppen dat na betaling je NIET direct een bevestigingsmail ontvangt? Normaal heb ik deze meteen binnen. Is wel betaald en afgeschreven…

Ik lees net dat ik niet de enige ben, dus zal wel een storing zijn denk ik.hier wel gelijk bevestiging gekregen. Je hebt toch wel je goede email ingevuld he....![]()
droge versie present!Ik stel voor dat diegene die heeft geroepen ik pak er 4 voor 300 en er nu maar 1 hebben besteld een natte kranten versie krijgen![]()
Heel erg leuk om te zien hoe ver jullie meegaan in de wensen van de freaks hier. Ik heb niets besteld bij jullie, maar wel alle gekte meegekregen. Geweldig leesvoer en Naomi, je bent middels inmens populair en geliefd geworden geloof ik. Ook al zou er een verbod komen, je mailbox blijft vast vollopen![]()
Hahaha dat hele systeem loopt nu vast joh...Ik lees net dat ik niet de enige ben, dus zal wel een storing zijn denk ik.
De afstand samen met wat al besteld is maakt dat ik hier niet besteld heb, maar die deals zijn wel echt mega commercieel. Slim gedaan en mooie prijzen, chapeau!Kan nog gewoon hoor
hier ging het bij mij ook mishier wel gelijk bevestiging gekregen. Je hebt toch wel je goede email ingevuld he....![]()