[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Denk dat ze zelfs bij Rubro dachten wat is daar dan aan de hand. Lijkt me sterk dat het gedeeld zal worden, maar zou de aantallen ook wel willen weten ja. Dat moet bizar zijn.

Man man man, wat een finale zeg!

Laatste jaar oud & nieuw met legaal vuurwerk afsteken, dus daarom dit jaar van de Flashdeals goed gebruik gemaakt! Nergens anders zoveel acties en deze scherpe prijzen! Ook qua aantallen niet maar 2 of 3 boxen en klaar/op, nee gewoon snel reageren en bereikbaar voor iedereen. Deze prijzen gaan we niet meer zien de komende maanden, bij twijfel nu nog snel bestellen…

Als je moet scheiden, beter!
Je bent volwassen en verdient je eigen geld. Dan bepaal je toch zelf waar (en hoeveel) je eigen geld aan besteedt na aftrek van je vaste lasten en boodschappen? Ik hoef en ga gelukkig echt niet met mijn vrouw afspreken wat ik kan/mag besteden aan vuurwerk. Net zo min bemoei ik mij met haar persoonlijke uitgaven. 😁

Vuurwerk 365, wederom bedankt! Het waren fantastische weken! 👍

Neem aan dat in mijn bus bij een laaddok kwijt kan? Bij besteding van 5k of meer zat er persoonlijke heftruck service van ons Naomi bij toch?!

Wat ook mooi om te zien is, zo veel pagina’s en weinig tot geen discussie/meningsverschillen onder elkaar.
Zegt veel over de sfeer in dit topic!
Laten we van dit topic gewoon een café of een mancave maken :biertje:

Back
Bovenaan