[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Vanochtend toch nog maar de sutorobo taki besteld.
Nogmaals 365 bedankt voor deze finale flashdeals dag.

Ik heb echt genoten de afgelopen weken en mooie items kunnen scoren.
Ik heb meer uitgegeven dan ik wilde uitgeven. Maar ik denk dan maar het is het laatste jaar, als het goed is.

Sjezus, ik had gisteren een feestje, maar het echte feest gisteravond heb ik gemist zie ik.... Zonde. Een BoB had ik nog wel interesse in maar ze zijn op zie ik

28079BF9-00A3-48CE-B0B7-6CF46B06B939.png
Man man man genoten van dit topic en de positieve enthousiasme van iedereen!

Naomi verdient een standbeeld🙏🏻. Kan iemand dit beeldje van Naomi 3d printen?

@Tigers ben je nog losgegaan?
Nee man, wat een slechte winkel. Geen sfeer op het forum, slechte communicatie, bizar hoge prijzen en ze verkopen alleen maar dummies. Ik heb echt niks besteld.

*Vrouw loopt weg*

WAT EEN TOP WINKEL!!!!
Echt mega leuk dit topic en wat een super prijzen.
Zoals iemand hier al mooi omschreef, we hebben allemaal meer gekocht dan we wilde.
Ik ook, 4 TB erbij totaal staat nu op 6. En door de dag heen ook nog wat besttelingen er uit gedaan. Nu net echt de ALLERLAATSTE!!

Vuurwerk 365 bedankt voor de leuke dag, hier kan geen freakmiddag tegenop.

Op de valreep nog een escape room meegepakt. Zag ik er opeens weer tussen staan.
Had de mariogold er ook bij.. wil ik afrekenen, gaat het niet, ik opnieuw er in gezet —-> uitverkocht 🤣

Dankjewel 365 voor de climax.
Alsof als het vuurwerk in NL in 1x tegengelijk wordt aangestoken.

Wat ik eerder aangaf. Bij een Naomibomber in de aanbieding of 4x voor een X bedrag maken jullie je onsterfelijk en wordt er over 15 jaar nog over gelult.. nou, als ik 103 ben en met een advocaatje op de rollator met een volgescheten pamper naar de biljarttafel loop, heb ik het er nog over

Laatst bewerkt:
Eind december in vele VWC huishoudens als de vrouw erachter komt waarom er geen geld was voor cadeautjes en lekker eten.

De kinderen verwerken het gelaten met hongerige buikjes..
Gezinnen lijden onder vuurwerk365-armoede.

Bijlagen

• Screenshot_2025-11-01-08-11-00-55_4159553c7f58296d2732e906959db560.jpg
    Screenshot_2025-11-01-08-11-00-55_4159553c7f58296d2732e906959db560.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Jammer dat het afgelopen is want was iedere dag weer een verrassing. Dank 365! Ik heb gisteren geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Hebben meer mensen dat?

De flashdeals staan er nog steeds 😳😳. Ow ow ow het gaat weer kriebelen. Als ik vanmiddag terug kom van sporten met de kids en ze staan er nog doe ik nog 1bestelling 😮😮.

Nogmaals complimenten over jullie actie gister. Deze vergeten alle mede Freaks niet snel meer vermoed ik.
Grote dank voor het mogelijk maken van mooie artikelen voor mooie prijzen.

Op naar de afhaaldagen!!

Back
Bovenaan