[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Omdat ik morgen wat later in de winkel ben, heb ik alvast een speciale actie bedacht…

🦁 Doe bij de kassa een leeuw na en je kunt de Eclipse of Roar eenmalig scoren voor €67,50!

Is dit niet helemaal jouw smaak, maar wil je wél de Stormfront?
🌪️ Doe alsof je een weerman bent en voorspel dat het NIET gaat stormen met oud & nieuw.
MANIFEST THAT SHIT.
Dan scoor je de Stormfront voor €105,-!

👉 Korting wordt aan de kassa toegepast.
Tot morgen 👊🤩

De meesten van jullie komen toch vooral bij ons shoppen voor dat gratis broodje worst, dus een ludieke actie kon niet uitblijven natuurlijk…

Ik kan alvast verklappen dat er inmiddels een serieuze smaaktest is geweest, met een unanieme winnaar.

Voor de afhaaldagen is dus uitsluitend de lekkerste worst ingekocht voor de liefhebbers die bij ons komen shoppen. Of je morgen al een voorproefje krijgt durf ik nog niet te beloven, maar warm maken mag alvast 🫣

De meesten van jullie komen toch vooral bij ons shoppen voor dat gratis broodje worst, dus een ludieke actie kon niet uitblijven natuurlijk…

Ik kan alvast verklappen dat er inmiddels een serieuze smaaktest is geweest, met een unanieme winnaar.

Voor de afhaaldagen is dus uitsluitend de lekkerste worst ingekocht voor de liefhebbers die bij ons komen shoppen. Of je morgen al een voorproefje krijgt durf ik nog niet te beloven, maar warm maken mag alvast 🫣
Jullie mogen dit jaar wel iets rustiger aan doen hoor, vorig jaar nam ik net een hap van mijn broodje en toen lag de bestelling al klaar 😂

Back
Bovenaan