Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
VoorstrijkJan heb je de hele dag met lijm gewerkt vandaag??
Hahaha ja zoiets moet het wel geweest zijn....Jan heb je de hele dag met lijm gewerkt vandaag??
Gevaarlijk spul man en je gaat er blijkbaar ook nog eens van hallucineren ,koekkoekVoorstrijk![]()
Maak ik van jouw morgen wel een leuk filmpje bij de kassaHahaha ja zoiets moet het wel geweest zijn....
Maar ik vind m erg creatief hoor![]()
Haha wil je die Leeuw nog scoren of niet?Maak ik van jouw morgen wel een leuk filmpje bij de kassa![]()
Jullie mogen dit jaar wel iets rustiger aan doen hoor, vorig jaar nam ik net een hap van mijn broodje en toen lag de bestelling al klaarDe meesten van jullie komen toch vooral bij ons shoppen voor dat gratis broodje worst, dus een ludieke actie kon niet uitblijven natuurlijk…
Ik kan alvast verklappen dat er inmiddels een serieuze smaaktest is geweest, met een unanieme winnaar.
Voor de afhaaldagen is dus uitsluitend de lekkerste worst ingekocht voor de liefhebbers die bij ons komen shoppen. Of je morgen al een voorproefje krijgt durf ik nog niet te beloven, maar warm maken mag alvast![]()
Daarom bestel ik alles op een losse factuur. Dan is het wel beschamend dat ze 20 bestellingen omroepen over de intercom maar je kan wel rustig je hot dog verteren.Jullie mogen dit jaar wel iets rustiger aan doen hoor, vorig jaar nam ik net een hap van mijn broodje en toen lag de bestelling al klaar![]()
Zit op 7 dus moet lukken , beetje doorkauwenDaarom bestel ik alles op een losse factuur. Dan is het wel beschamend dat ze 20 bestellingen omroepen over de intercom maar je kan wel rustig je hot dog verteren.
Whahahaha
Hahahahahaha als die ook maar enigszins een beetje op Harry lijkt kan je me opvegen.
En mij erbijHahahahahaha als die ook maar enigszins een beetje op Harry lijkt kan je me opvegen.