Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Doe met je mee hopelijk winnen we dan...Het was weer super gezellig! Mooie sfeervolle showroom, leuke quiz, hapje en een drankje, gezellig ouwehoeren over vuurwerk met mede liefhebbers. Wat mij betreft volgend jaar weer en dan ga ik beter m'n best doen bij de quiz![]()
Blijkbaar kom je met klooien, etteren en dingen niet serieus nemen toch nog een eindHet was zeker een geslaagde freakavond! Goed georganiseerd door Rico en co. En een gezellige club mensen zo.
En als klap op de vuurpijl win ik nog de hoofdprijs ookEen Rainbow wordt met de verkoopdagen meegenomen! Bedankt daarvoor! De vragen lagen mij echt niet, maar met puur goed gokken zat mijn groepje dus toch af en toe goed.
Doe je dan je forum nickname op je naambordje?Was gezellig met iedereen en freaks te spreken, en dat van die naambordjes is een goed idee ;p
Het is een idee, als in het is nog niet ten uitvoering gekomen.Had je dan je forum nickname op je naambordje?
Ja, had hem al aangepast.. typte het helemaal verkeerd hahaHet is een idee, als in het is nog niet ten uitvoering gekomen.
Dat lijkt me het meest logische, daaraan kan iedereen je immers herkennen. En je echte naam kun je altijd nog geven hè.Doe je dan je forum nickname op je naambordje?