[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Bedankt voor de gezelligheid allemaal! Volgende keer ff naamstickers op. Geen idee wie ik allemaal heb gezien van hier.
En feestje bedankt voor de prijzen!!! Enorm blije dochter met een berg cat 1 ❤️

Het was weer super gezellig! Mooie sfeervolle showroom, leuke quiz, hapje en een drankje, gezellig ouwehoeren over vuurwerk met mede liefhebbers. Wat mij betreft volgend jaar weer en dan ga ik beter m'n best doen bij de quiz ;)

Het was zeker een geslaagde freakavond! Goed georganiseerd door Rico en co. En een gezellige club mensen zo.
En als klap op de vuurpijl win ik nog de hoofdprijs ook :bonk: Een Rainbow wordt met de verkoopdagen meegenomen! Bedankt daarvoor! De vragen lagen mij echt niet, maar met puur goed gokken zat mijn groepje dus toch af en toe goed.
Blijkbaar kom je met klooien, etteren en dingen niet serieus nemen toch nog een eind 😛

Beste freaks,

Zojuist hebben wij het nieuws omtrent Vuurwerk Vathorst gelezen. Een flinke klap voor deze winkelier en ook voor jullie als freaks.
Mocht je bij Vathorst hebben besteld, dan geven wij eenmalig 10% korting op de huidige prijzen. Het is niet veel, maar meer kunnen we ook niet doen momenteel helaas.. Onze capaciteit is ook beperkt.

Het gaat als volgt:

- Mail naar [email protected] wat je zou willen bestellen.
- Stuur een bewijsje mee dat je een order hebt bij Vuurwerk Vathorst.
- Geef aan of je al een order hebt, of anders op welk moment je zou willen afhalen.
- Wij checken de beschikbare voorraad op dat tijdsblok.
- We reageren per mail, voeren de order in en je ontvangt een betaallink.

Let op: Elite Mark is uitgesloten van de 10%-actie!
Het betreft hier echt maatwerk, we gaan ons best doen om te kijken wat er mogelijk is.

Back
Bovenaan