Vuurwerkfeestje NL
VWC lid
In ieder geval nog een Ajacied in the house dan.. altijd goedBen er bij!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In ieder geval nog een Ajacied in the house dan.. altijd goedBen er bij!
In ieder geval nog een Ajacied in the house dan.. altijd goed![]()
Rico foulieert![]()
Rico doet dat niet zelf hè, de buurvrouw van 85 doet dat als vrijwilliger en naar ik gehoord heb nog zeer grondig ook.Waar kan ik me opgeven?
Rico doet dat niet zelf hè, de buurvrouw van 85 doet dat als vrijwilliger en naar ik gehoord heb nog zeer grondig ook.
Overal zijn liefhebbers voor en het schijnt dat als ze haar kunstgebit uit doet....Klinkt als muziek in de oren
Op eigen risico, bijten zal ze niet maar nog best een pittige tante op haar 85e hoorJe mag ook ruiken en aaien in Roosendaal![]()
Oh die, een mexicaanse vader en zweedse moeder had ze. Jalapeno Nilfisk heet ze geloof ikOp eigen risico, bijten zal ze niet maar nog best een pittige tante op haar 85e hoor![]()
Nu begin ik toch te twijfelen om te komenRico doet dat niet zelf hè, de buurvrouw van 85 doet dat als vrijwilliger en naar ik gehoord heb nog zeer grondig ook.
Jalapeno Nilfisk doet grondig onderzoek met foulieren. Ze heeft ook een grote pukkel op haar neus. Dus wees gewaarschuwd!
Voor de duidelijkheid,gaat het hier nog steeds over vuurwerk ?Overal zijn liefhebbers voor en het schijnt dat als ze haar kunstgebit uit doet....
denk over de big momma ? of ze hebben het over de milf fonteinVoor de duidelijkheid,gaat het hier nog steeds over vuurwerk ?![]()
![]()
uhmzzzzIn ieder geval nog een Ajacied in the house dan.. altijd goed![]()
Big momma: Jalapeno Nilfisk met haar grote pukkel op haar neusdenk over de big momma ? of ze hebben het over de milf fontein![]()