Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En hoe zit dat dan met mensen die willen aaien ??Zullen we afspreken dat knuffelen, snuffelen en lieve woordjes zeggen toegestaan is maar likken niet? Voor de duidelijkheid, ik heb het over het vuurwerk in de bunkers![]()
Om te aaien eerst Rico vragenEn hoe zit dat dan met mensen die willen aaien ??
Voor de duidelijkheid,ook ik heb het over het vuurwerk in de bunkers![]()
Leden van de Zonnebloem krijgen altijd de gratis VIP treatment.Krijg je als stichting ook extra korting![]()
Aaien is een beetje dezelfde categorie als knuffelen en wat ik ook vaak zie bij anderen is dat het begint met aaien en dan overgaat naar knuffelen. Dat is het moment om de boel goed in de gaten te houden want de statistieken tonen aan dat zij die beginnen met aaien en vervolgens doorgaan naar knuffelen ook de neiging vertonen om door te gaan naar likken en andere niet nader te noemen handelingen. Rico is vandaag dan ook druk doende met het plaatsen van extra camera's om hier scherp op te kunnen zijn.En hoe zit dat dan met mensen die willen aaien ??
Voor de duidelijkheid,ook ik heb het over het vuurwerk in de bunkers
*ik ben er overigens niet bij,helaas andere verplichtingen,en bovendien weet ik ook niet hoe veel ruggengraat ik dan nog over zou houden,ik heb gezegd dat t nu klaar is,en dat wil ik ook volhouden*
Altijd verstandig om eerst te vragen of aaien wel wenselijk is!Om te aaien eerst Rico vragen![]()
Wat mij betreft geldt dat niet likken sowieso en niet alleen voor het vuurwerkZullen we afspreken dat knuffelen, snuffelen en lieve woordjes zeggen toegestaan is maar likken niet? Voor de duidelijkheid, ik heb het over het vuurwerk in de bunkers![]()
Ruiken mag welWat mij betreft geldt dat niet likken sowieso en niet alleen voor het vuurwerk![]()
Dan knopen we die jassen dichtAls een buitenstaander dit zo zou lezen,dan worden er gelijk wat busjes besteld met grote brede mannen die langskomen met jassen met lange mouwen denk ik![]()
GezelligNa de afgelopen pagina's met vol verbazing te hebben gelezen, heb ik besloten om:
Ook aanwezig te zijn vrijdag![]()
Haha ja lastig te voorspellen.. maar gezellig wordt het sowieso!@Vuurwerkfeestje NL het gaan er toch meer dan 30 worden zo te zien![]()