[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Zullen we afspreken dat knuffelen, snuffelen en lieve woordjes zeggen toegestaan is maar likken niet? Voor de duidelijkheid, ik heb het over het vuurwerk in de bunkers :P
En hoe zit dat dan met mensen die willen aaien ??
Voor de duidelijkheid,ook ik heb het over het vuurwerk in de bunkers :p

*ik ben er overigens niet bij,helaas andere verplichtingen,en bovendien weet ik ook niet hoe veel ruggengraat ik dan nog over zou houden,ik heb gezegd dat t nu klaar is,en dat wil ik ook volhouden*

Krijg je als stichting ook extra korting 😄
Leden van de Zonnebloem krijgen altijd de gratis VIP treatment.

En hoe zit dat dan met mensen die willen aaien ??
Voor de duidelijkheid,ook ik heb het over het vuurwerk in de bunkers :p

*ik ben er overigens niet bij,helaas andere verplichtingen,en bovendien weet ik ook niet hoe veel ruggengraat ik dan nog over zou houden,ik heb gezegd dat t nu klaar is,en dat wil ik ook volhouden*
Aaien is een beetje dezelfde categorie als knuffelen en wat ik ook vaak zie bij anderen is dat het begint met aaien en dan overgaat naar knuffelen. Dat is het moment om de boel goed in de gaten te houden want de statistieken tonen aan dat zij die beginnen met aaien en vervolgens doorgaan naar knuffelen ook de neiging vertonen om door te gaan naar likken en andere niet nader te noemen handelingen. Rico is vandaag dan ook druk doende met het plaatsen van extra camera's om hier scherp op te kunnen zijn.

Om te aaien eerst Rico vragen 🤪
Altijd verstandig om eerst te vragen of aaien wel wenselijk is!

NB: Het gaat nog steeds over vuurwerk.

Vanwege prive-redenen kan ik er vrijdagavond helaas niet bij zijn. Baal als een stekker, maar het is even niet anders. 😭

Voor een ieder die wel gaat, veel plezier!

Ik had er absoluut zin in maar hoorde net van mn vrouw dat we lekker gaan eten, pimpelen en dansen bij de finale van de radio5 top 1000.

Ik weet nu al dat ik om 1800 niet meer mag rijden en ach ik kom de 28e december wel ff buurten 😇

Veel plezier Rico met het stel :)

Back
Bovenaan