Detective
VWC lid
Wil je Mariz?Ik kom ook nu al zin in... Koning, Mariz, en knettermans gaan wij in een team voor de puzzeltocht![]()
Krijg je stichting zonnebloem erbij!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wil je Mariz?Ik kom ook nu al zin in... Koning, Mariz, en knettermans gaan wij in een team voor de puzzeltocht![]()
Groepje nepfreaksWil je Mariz?
Krijg je stichting zonnebloem erbij!![]()
WhaaaaGroepje nepfreaks
Groepje oude nepfreaks en LompeGroepje nepfreaks
Jazeker Robin! Helemaal positief! Nepfreaks en liefhebbers!Is dit leuk bedoeld?
Zullen we afspreken dat knuffelen, snuffelen en lieve woordjes zeggen toegestaan is maar likken niet? Voor de duidelijkheid, ik heb het over het vuurwerk in de bunkersMogen we ook snuffelen?
Ik vraag dit voor een vriend.
Jij hebt de prijs al gewonnen hahahaZullen we afspreken dat knuffelen, snuffelen en lieve woordjes zeggen toegestaan is maar likken niet? Voor de duidelijkheid, ik heb het over het vuurwerk in de bunkers![]()
Ik ben nergens zonder de stichtingWil je Mariz?
Krijg je stichting zonnebloem erbij!![]()
En de stichting is nergens zonder jouIk ben nergens zonder de stichting![]()
ik join wel ;pIk kom ook nu al zin in... Koning, Mariz, en knettermans gaan wij in een team voor de puzzeltocht![]()
100% bij!NOG MAAR 7 NACHTJES SLAPEN...!!
Het komt nu écht dichtbij: onze freakavond in onze winkel in Roosendaal!
We zijn druk bezig met de laatste voorbereidingen, en het belooft een gezellige en enerverende avond te worden.
Diezelfde dag ontvangen we nog een levering van Wolff en daarmee zullen onze bunkers dan voor 95% gevuld zijn. Genoeg moois te zien dus!
Denk aan:
- Bunkertours, zo vaak als je maar wilt. Ga je 2 of 3 rondjes mee omdat je jouw aankoop alvast wil knuffelen? Geen probleem! En mocht je een momentje alleen willen zijn om een goed gesprek te voeren met die ene cake? Wij oordelen niet.
- We hebben een leuke puzzeltocht door het pand met vragen over Vuurwerkfeestje.nl en natuurlijk vuurwerk. Mooie prijzen te winnen! (Tip: Rico houdt van roze koeken en voor Thierry zijn sneakers naast vuurwerk zijn grootste hobby)
- Er is muziek, licht, een hapje en natuurlijk een drankje!
- We zijn een aantal mooie deals aan het selecteren die écht alleen maar in de winkel te scoren zijn.
Wie zien we vrijdagavond in Roosendaal?
Bekijk bijlage 1802724
Jij bent gewoon onderdeel van de stichting. Maak je geen illusiesIk kom vrijdag de stichting begeleiden.