[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wist dat die Kingsmen ging komen voor volgend jaar maar ze zijn wel erg snel binnen :)

Bedankt voor de goede service en de gezellige momenten in Roosendaal. Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

Dat was 'm dan! Wat hebben we er weer enorm van genoten de afgelopen dagen! :D Ondanks de drukte hebben we vele van jullie tussendoor kort of wat langer kunnen spreken. Erg leuk om eindelijk de gezichten achter de nicknames te zien.:)

En oja, met de eerste 2 leveringen vanavond is vuurwerkseizoen 2024/2025 voor ons officieel begonnen!

Bekijk bijlage 79254

Bekijk bijlage 79255

Kunnen we al bestellen ��

Fijne jaarwisseling!

Rico wat was het gister mooi, alles netjes geleverd gekregen. Service was top!! Jammer dat je druk was had nog wel even willen kletsen! Tot volgend jaar...

Vrijdag de bestelling opgehaald. Alles tot in de puntjes in orde en verzorgd. Ook nog even boven gekeken, mooi en sfeervol ingericht. Bestelling perfect uitgeleverd, compleet en ook daar liep het op rolletjes. Complimenten heren en team, toppers!

Ps: graag 2x Kingsmen pe-orderen. De eurofie dat ik na deze lange verkoopdag, 1 Kingsmen nog heb kunnen scoren duurde maar kort. :D

Rico & Thierry, enorm bedankt voor het afgelopen jaar. Wat een service, vriendelijkheid en professionaliteit. Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

De bunkers zijn geteld. Ik herhaal: de bunkers zijn geteld!:p

Om de nieuwjaarskater wat te verzachten, hebben wij op 1 januari mooi nieuws te melden. Stay tuned!:applause:

IMG_6811.jpg

Zo dat was weer een geweldige avond, en nu op naar een mooi jaar met veel plezier bij het samenstellen van een nieuwe collectie.
De beste wensen aan alle liefhebbers💥😀

SEE YOU 282930 DEC! (2500 x 2500 px) (17).jpg

Freaks! Namens heel het team van Vuurwerkfeestje.nl wensen we jullie allemaal een gezond en voorspoedig 2024 toe!:) Het afgelopen jaar hebben velen van jullie de rit(ten) naar Roosendaal gemaakt om gebruik te maken van onze ONLYFREAKS-actie. We hebben de zondag gebruikt om de bunkers te ordenen en alles te tellen, en dat is gelukt...

Dus.. zet al je wekkers op woensdag 3 januari om 20:00 uur en verzeker jezelf van de toppers van 2023/2024 voor een leuke prijs!

LET OP: van veel artikelen slechts 1 of enkele voorradig. Vooraf mailen/DM'en/reserveren heeft geen zin. Ook zijn er nog geen prijzen bekend, of verdere spelregels. Dit communiceren we allemaal uiterlijk woensdagmiddag in ons nieuwe freaktopic.

We geven ons even 24 uur de tijd om bij te komen:p

Hoppa, woensdag weer klaar zitten. Al is het maar om weer dat shopgevoel te krijgen!

Ik had me eigenlijk voorgenomen het dit jaar helemaal anders aan te pakken..
gaat hier al weer mis.

Ik zet de wekker!

Haha lekker bezig weer feestje. Benieuwd naar morgen avond, maar weet zeker dat er alweer velen zullen bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan