[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer bij Vuurwerkfeestje geweest, en zoals vorig jaar weer top en heel erg snel geholpen. Echt een geoliede machine. Rico & team weer bedankt voor de topservice. Fijne verkoopdagen nog toegewenst en een mooie jaarwisseling!

Wat een topzaak! Eerste jaar maar zeker niet de laatste keer.
Eve leuk staan kletsen.

Alles top geregeld..

Hier vanochtend mijn bestelling afgehaald, knusse en sfeervolle winkel!
Rico en team vuurwerkfeestje bedankt, kom volgend jaar zeker weer terug.

Gisterenochtend hier geweest, was er iets voor half 8 (iets te vroeg)
Even gewacht op mijn bestelling, ondertussen en rondje gemaakt door de showroom.
Voor mijn maat nog een extra booster 500 meegenomen en zelf nog de 1` fat tube. Keer proberen.
Na 10 min de bestelling gecontroleerd en alles in de auto gelegd.
Top service, gezellige crew, helemaal goed!
Zeker tot volgend jaar.
Fijne jaarwisseling allemaal.

Vanochtend rond half 9 binnen, gedeelte stond zelfs al klaar! De compounds werden ook snel uit de bunker gepakt en binnen no time alles aan het inladen.

Ze hadden het prima onder controle, dikke duim voor jullie!

Ik heb de 28e om 0.30 uur voor het eerst mijn bestellingen afgehaald. Was allemaal prima geregeld, gezellige sfeer, bestelling stond vlot klaar en alles geleverd. Dus ook hier een tevreden klant :)

Vandaag voor de 1e keer geweest voor 1e deel van m’n bestelling. Was helemaal top. Nog even een gorkum’s onderonsje gehad met Thierry en Rico. :)

Tot morgen weer.

Thanks Rico was top geregeld! Was iets misgegaan met mijn bestellingen waardoor deze niet uitgeprint waren. Binnen 5 minuten was alles geregeld. Kom hier zeker weer terug volgend jaar.

Thanks Rico was top geregeld! Was iets misgegaan met mijn bestellingen waardoor deze niet uitgeprint waren. Binnen 5 minuten was alles geregeld. Kom hier zeker weer terug volgend jaar.

Dat stukje met bonnen niet geprint komt me bekend voor. Tenminste dat dat het geval was(niet bij mij) denk dat we te gelijk bij de afhaal stonden.

Dat stukje met bonnen niet geprint komt me bekend voor. Tenminste dat dat het geval was(niet bij mij) denk dat we te gelijk bij de afhaal stonden.

Klopt, we hebben helaas veel problemen met printers gehad, waardoor soms delen van tijdsblokken niet waren uitgedraaid. Over het algemeen kunnen we dit alsnog binnen een kwartier oplossen voor de klant.

Dat was 'm dan! Wat hebben we er weer enorm van genoten de afgelopen dagen! :D Ondanks de drukte hebben we vele van jullie tussendoor kort of wat langer kunnen spreken. Erg leuk om eindelijk de gezichten achter de nicknames te zien.:)

En oja, met de eerste 2 leveringen vanavond is vuurwerkseizoen 2024/2025 voor ons officieel begonnen!

IMG_6791.jpg

IMG_6793.jpg

Dat was 'm dan! Wat hebben we er weer enorm van genoten de afgelopen dagen! :D Ondanks de drukte hebben we vele van jullie tussendoor kort of wat langer kunnen spreken. Erg leuk om eindelijk de gezichten achter de nicknames te zien.:)

En oja, met de eerste 2 leveringen vanavond is vuurwerkseizoen 2024/2025 voor ons officieel begonnen!

Bekijk bijlage 79254

Bekijk bijlage 79255
Ja die kingsmen moet er in meervoud komen. Knap dat je hem hebt weten bemachtigen. Dacht dat hij uitstervend was.

Och man, dit is tog heerlijk zeg. Gewoon geweldig om dit te zien, nu al leveringen voor volgend jaar. Goed bezig daar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan