Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hebben wij staan praten over de pyroshow sacramentum?Ik heb de 28e om 0.30 uur voor het eerst mijn bestellingen afgehaald. Was allemaal prima geregeld, gezellige sfeer, bestelling stond vlot klaar en alles geleverd. Dus ook hier een tevreden klant![]()
Hebben wij staan praten over de pyroshow sacramentum?
Thanks Rico was top geregeld! Was iets misgegaan met mijn bestellingen waardoor deze niet uitgeprint waren. Binnen 5 minuten was alles geregeld. Kom hier zeker weer terug volgend jaar.
Hebben ze hier toevallig ook een happy hour? Vraag ik voor een vriend zonder ruggegraat.....
Dat stukje met bonnen niet geprint komt me bekend voor. Tenminste dat dat het geval was(niet bij mij) denk dat we te gelijk bij de afhaal stonden.
Ja die kingsmen moet er in meervoud komen. Knap dat je hem hebt weten bemachtigen. Dacht dat hij uitstervend was.Dat was 'm dan! Wat hebben we er weer enorm van genoten de afgelopen dagen!Ondanks de drukte hebben we vele van jullie tussendoor kort of wat langer kunnen spreken. Erg leuk om eindelijk de gezichten achter de nicknames te zien.
En oja, met de eerste 2 leveringen vanavond is vuurwerkseizoen 2024/2025 voor ons officieel begonnen!
Bekijk bijlage 79254
Bekijk bijlage 79255