[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat betreft een must have in het assortiment zou ik het leuk vinden als jullie naar de volgende producten kijken:

- Kingstown Hangover
- Wicked Whistle
- Roman (Fireworks for All)
- The Scream
- The Legend

Wat gaaf dat jullie weer zo snel open gaan!
Ik kijk ernaar uit.
Zou het mogelijk zijn om het merk xplode in het assortiment op te nemen?
Double deck red, blame, hard beat, chaos zijn een aantal zeer goede cakes.

Het is even stil geweest vanaf onze kant, dat had natuurlijk een reden. We willen jullie ook een mooi assortiment geven met de gaafste deals en later dit jaar zullen jullie nog meer positieve ontwikkelingen van ons horen :)

We trappen af met spectaculaire openingsdeals geldig vanaf a.s. vrijdag 16:00 uur.

Deze actie is geldig in Groningen, Haulerwijk en Joure en loopt t/m 31 maart. Producten zijn op voorraad en al in onze bunkers.

opening2023.png

Nee hoor, afgelopen jaar begon de verkoop gewoon op de 29e, dit jaar een dag eerder omdat de 31e op zondag valt. Dus verkooptijden op de 28e, zijn tijden voor dit jaar.

Kunnen we dit jaar ook weer Funke fonteinen verwachten?
Verwachten kun je ze altijd, maar of wij ze weer op voorraad kunnen krijgen dat is de tweede vraag :p
Wij proberen dit jaar elke nieuwe toevoeging aan de website te publiceren. Zodat jullie de eerste zijn die op de hoogte zijn.

Verwachten kun je ze altijd, maar of wij ze weer op voorraad kunnen krijgen dat is de tweede vraag :p
Wij proberen dit jaar elke nieuwe toevoeging aan de website te publiceren. Zodat jullie de eerste zijn die op de hoogte zijn.
Mocht je ze krijgen weet je me wel te bereiken. Hou me aanbevolen :p

Zo, bestelling geplaatst! Maximizer en Artillery vanuit Joure :)!

Thanks @Vuurwerk Outlet

Iets eerder dan verwacht:

Vanaf nu is het mogelijk om de bestellingen te plaatsen.:cool:
was ik blij nog op tijd te zijn voor de laatste The Scream en The One in Grunn, had zo getimed dat ik op 16u achter computer kon, blij dat ik net wat vroeger was, nie weer zo verrassingopening doen zo vroeg hoor! :D

Blij met de eerste bestelling! Erg goeie prijzen ook nog grotendeels, bv Transbomber in Grunn ga je nooit weer zo goedkoop zien, maar ik ben voor de nog goedkopere en even goeie Rampage gegaan :thumbsup:

Dank weer!

Kyoto Kamuro werd me wat te gek, mag nog wel in een weekactie :D

Laatst bewerkt:
Dank Outlet, de eerste bestelling 2023 is een feit, hopelijk nog mooie dingen die nog toegevoegd gaan worden..

Ook hier de eerste bestelling geplaatst. Als de rest van de aanbiedingen dit jaar net zo scherp zijn, dan weet ik wel waar het grootste deel van mijn budget naar toegaat :handsup: :applause:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan