Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op de site staat dat jullie op de 28e om 7:00 open gaan. Is er geen 0:00/nacht afhaal moment?
Nee hoor, afgelopen jaar begon de verkoop gewoon op de 29e, dit jaar een dag eerder omdat de 31e op zondag valt. Dus verkooptijden op de 28e, zijn tijden voor dit jaar.
Verwachten kun je ze altijd, maar of wij ze weer op voorraad kunnen krijgen dat is de tweede vraagKunnen we dit jaar ook weer Funke fonteinen verwachten?
Mocht je ze krijgen weet je me wel te bereiken. Hou me aanbevolenVerwachten kun je ze altijd, maar of wij ze weer op voorraad kunnen krijgen dat is de tweede vraag
Wij proberen dit jaar elke nieuwe toevoeging aan de website te publiceren. Zodat jullie de eerste zijn die op de hoogte zijn.
was ik blij nog op tijd te zijn voor de laatste The Scream en The One in Grunn, had zo getimed dat ik op 16u achter computer kon, blij dat ik net wat vroeger was, nie weer zo verrassingopening doen zo vroeg hoor!Iets eerder dan verwacht:
Vanaf nu is het mogelijk om de bestellingen te plaatsen.![]()