Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
was ik blij nog op tijd te zijn voor de laatste The Scream en The One in Grunn, had zo getimed dat ik op 16u achter computer kon, blij dat ik net wat vroeger was, nie weer zo verrassingopening doen zo vroeg hoor!![]()
Blij met de eerste bestelling! Erg goeie prijzen ook nog grotendeels, bv Transbomber in Grunn ga je nooit weer zo goedkoop zien, maar ik ben voor de nog goedkopere en even goeie Rampage gegaan
Dank weer!
Kyoto Kamuro werd me wat te gek, mag nog wel in een weekactie![]()
Ja had ik ook ff maar staat niet direct in beeld, onder kopje "mijn orders" staat ie helemaal onderaan
Ik denk dat het iets te maken heeft met de importeur en afspraken.Heel wat jaren geleden werd een verkoper op de vingers getikt ondat hij te goedkoop was.Mooie acties weer, toch valt mij iets op....de colorfull city 2017 van Pangu. Hier wordt echt grof geld voor betaald. Dit jaar had ik de colorfullcity batch 2022 voor 99,95 euri. En deze batch was gelijk aan 2017 en nog eens compound ook. Waarom moet de 2017 batch zo duur betaald worden?
Ik heb keurig een orderbevestiging ontvangen, maar zie mijn order niet in mijn account terug. Zijn er meer mensen die dit ook ervaren?
Was je ingelogd voordat je de bestelling ging afronden? Uiteindelijk komen de orders toch wel samen, maar ik begrijp dat voor je overzicht prettiger is