[Freakactie 2023] Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo te horen is de site weer open blijkbaar. Alles is tegenwoordig zo duur geworden dat je zo wat een dief van eigen portemonnee om geen gebruik te van de acties die er worden gehouden.
maar persoonlijk hou ik er niet zo van om in alle haast te moeten beslissen. Maar goed zo ben ik dan.
 
Heel veel succes aankomende tijden! Vorig jaar ondanks gigantische drukte super geholpen, en werd tijd genomen om alles door te nemen. Dat werd erg gewaardeerd.
Er liep zelf personeel mee om alles naar mijn auto te brengen, dat is nog een service :thumbsup:
 
Heel veel succes aankomende tijden! Vorig jaar ondanks gigantische drukte super geholpen, en werd tijd genomen om alles door te nemen. Dat werd erg gewaardeerd.
Er liep zelf personeel mee om alles naar mijn auto te brengen, dat is nog een service :thumbsup:
Hier exact hetzelfde, was top geregeld. Dit jaar sla ik hem wel over omdat er genoeg andere dingen lopen
 
Zo te horen is de site weer open blijkbaar. Alles is tegenwoordig zo duur geworden dat je zo wat een dief van eigen portemonnee om geen gebruik te van de acties die er worden gehouden.
maar persoonlijk hou ik er niet zo van om in alle haast te moeten beslissen. Maar goed zo ben ik dan.

Onze Freak-actie loopt een aantal maanden dus je hoeft zeker niet snel te beslissen. Die (kruit)stress is wat ons betreft ook helemaal niet nodig, we zijn vandaag open gegaan en hebben voldoende ingekocht. Dan nog gaat het soms harder dan verwacht.

Pas als er op onze site echt "uitverkocht" bij een artikel staat, is deze ook niet meer beschikbaar bij de Importeur om door ons in te kopen. Vooralsnog staat dat bij geen enkel artikel.

Morgenochtend gaan we wat lijntjes uitgooien...
 
Vorig jaar voor het eerst geweest, maar een geweldige ervaring gehad. Echt een sfeervolle winkel, mooi ingerichte showroom, oliebol erbij en personeel die mee loopt naar de auto met je spullen. Eens kijken of we er dit jaar ook weer heen gaan.
 
De Caïro staat er weer in en wordt vanaf nu regelmatig bijgevuld. We willen en moeten dat iets meer monitoren om eventuele "uitdagingen" te voorkomen.
 
Durf hem bijna niet te bestellen :cool: haha

Komt goed hoor! Klein tipje van de sluier: gisteren ging het zo hard dat het systeem begon te hikken en het heel even niet aan kon. De beschikbare verkoopvoorraad stond na meerdere gelijktijdige transacties namelijk opeens op een negatief aantal. Dat zou niet mogen. Maar we zijn het nu dus aan het monitoren.
 
Na de vele positieve ervaringen vorig jaar was het natuurlijk wel te verwachten dat er een run zou komen op de Caïro
 
Goed om te zien dat ook Huisman weer los is. Al eens geweest en zeer tevreden huiswaarts gekeerd. Voor iedereen die hier wilt bestellen, doe 't vooral!
 
Is de Cairo nu echt uitverkocht?..

Zie post #44 op de vorige pagina: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...man-Vuurwerk&p=1311314&viewfull=1#post1311314

Dan moet er echt duidelijk zichtbaar in de artikelnaam "uitverkocht", de badge Officialy Sold Out en de tekst in de omschrijving "Dit artikel is helaas reeds uitverkocht en zal niet meer worden aangevuld." zichtbaar zijn. Als je wil weten hoe dat eruit ziet, ga dan naar onze site en zoek rechtsboven via het zoekveld op uitverkocht. Dan zie je de eerste 2 artikelen die inmiddels uitverkocht zijn.

Zoals in dezelfde post uitgelegd moeten we het iets meer monitoren. "Niet op voorraad" heeft daarmee te maken maar dat betekent dus niet uitverkocht. Zowel de Caïro, 400sh. Display als Mega Mine zijn weer te bestellen. :cool:
 
Goedemorgen!!

Nogmaals dank voor al jullie eerste bestellingen. :handsup:

Gisteravond hebben we tot in de late/vroege uurtjes doorgebuffeld om iedereen die bij de eerste bestelling(en) ook een code had ingevuld, te voorzien van zijn/haar nieuwe Persoonlijke Kortingscode. Sommigen waren vergeten een code in te vullen maar kwamen daar zelf nog op tijd achter en hebben contact met ons gezocht. Ook zij hebben van ons hun Persoonlijke Kortingscode ontvangen.

Heb jij ook bij ons besteld en wil je gebruik maken van onze Freak-actie, maar heb je geen mail van ons ontvangen met jouw nieuwe Persoonlijke Kortingscode? Dan kan het zijn dat onze mail in jouw Spam-, Reclame- of Overige-folder van de mail terecht is gekomen. Check die mappen dan a.u.b. even en als onze mail daar staat voeg ons mailadres dan toe aan jouw Contacten. Dan komt onze mail de volgende keer wel in jouw Inbox terecht.

Wat natuurlijk ook kan, is dat je mogelijk toch vergeten bent om 1 van de standaard kortingscodes in te vullen bij jouw eerste bestelling. Neem in dat geval even contact met ons op via een mail naar [email protected] zodat we dit recht kunnen zetten.

Tot slot voor nu: we hebben afgelopen dinsdag ook meteen onze eerste Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief uitgestuurd. Heb jij die niet ontvangen? Check dan wederom even of deze in jouw Spam-, Reclame- of Overige-folder van de mail terecht is gekomen. Als dat niet het geval is, vul dan a.u.b. via onderstaande link jouw gegevens in zodat we een check voor je kunnen doen.

Nog geen abonnee maar wil jij ook de Nieuwsbrief ontvangen? Gebruik dan dezelfde onderstaande link om je aan te melden!

Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief Aanmelder en Checker: klik hier
 
Video-time!!
Inmiddels hebben we een hele bult nieuwe video's toegevoegd aan onze website. Dat betekent dat bijna alle nieuwe artikelen van Magnum, ZENA, Vuurwerktotaal incl. VOLT! en #WATT, nu ook zijn voorzien van een filmpje. We wachten nog op een paar video's van deze merken, maar het meeste staat er dus op.

Helaas hebben Rubro en Vuurwerkmania tot nu toe alleen een paar testfilmpjes beschikbaar gesteld. Eerder deze week hebben zij ons aangegeven dat het ook nog even kan duren totdat al het officiële beeldmateriaal beschikbaar komt. Natuurlijk hopen we dat het niet te lang duurt, we blijven erom vragen!
 
Goedenavond!

We hebben vanavond weer een hele rits nieuwe Persoonlijke Kortingscodes uitgestuurd naar iedereen die een bestelling heeft geplaatst en een code had ingevuld.

Heb jij ook bij ons besteld en wil je gebruik maken van onze Freak-actie, maar heb je geen mail van ons ontvangen met jouw nieuwe Persoonlijke Kortingscode? Dan kan het zijn dat onze mail in jouw Spam-, Reclame- of Overige-folder van de mail terecht is gekomen. Check die mappen dan a.u.b. even en als onze mail daar staat voeg ons mailadres dan toe aan jouw Contacten. Dan komt onze mail de volgende keer wel in jouw Inbox terecht.

Wat natuurlijk ook kan, is dat je mogelijk toch vergeten bent om 1 van de standaard kortingscodes of jouw al ontvangen Persoonlijke kortingscode in te vullen. Neem in dat geval even contact met ons op via een mail naar [email protected] zodat we dit recht kunnen zetten. Want geen code betekent geen korting en ook geen nieuwe Persoonlijke kortingscode!

We kunnen het daarom niet vaak genoeg zeggen: vul a.u.b. altijd een code in!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan