[Freakactie 2023] Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling geplaatst! :D Eindelijk de 400sh total display en caïro crackling in het assortiment (als het tenminste uitgeleverd wordt..)!

Even voor de zekerheid, de 400sh display box staat wel op de boxen-met-korting pagina, maar geldt niet voor korting omdat het een openingsaanbieding is toch?

Voor mij dit jaar wat te ver, maar wederom een mooi assortiment en ongetwijfeld goede service. Succes met de verkoo!

Bestelling geplaatst! :D Eindelijk de 400sh total display en caïro crackling in het assortiment (als het tenminste uitgeleverd wordt..)!

Even voor de zekerheid, de 400sh display box staat wel op de boxen-met-korting pagina, maar geldt niet voor korting omdat het een openingsaanbieding is toch?

Mooi dat die binnen is en bedankt voor jouw bestelling!

Dat klopt inderdaad, korting op korting op korting wordt wel erg dol... :wink: Dat geldt voor alle Openingsaanbiedingen en voor de Weekaanbiedingen die binnenkort ook weer gaan starten.

Maar het is uiteraard wel een compound en dus is hij in die categorie wel gewoon zichtbaar.

Haha, wie weet. het plan is om dichtbij huis te blijven dit jaar. maar zie leuke producten staan bij jullie.

Goed geregeld! Mooie deals ook, voor het eerst dat ik de Mega Mine dit jaar in grote getallen weer beschikbaar zie (in NL). Jammer genoeg voor mij ook planning/afstand technisch niet te doen dit jaar, maar hopelijk volgend jaar weer een kans.

Succes met de verkoop en wederom dank voor de freakactie!

Komt de Cairo Crackling nog op voorraad? Heb te lang gewacht met de bestelling en nu is die op haha :rolleyes:

POH, niet normaal zo druk als het is op de site. GE-WEL-DIG om jullie enthousiasme te zien!!

Geen paniek, de Caïro komt goed. Maar er is inderdaad een run op. Geef ons even de kans om daar achteraan te gaan. Het is natuurlijk nog lang geen december.

Ik durf vanwege de drukte bijna de deur niet uit, maar we gaan zo naar de Ouderavond van onze zoon. Dus als er even niet gereageerd worden of voorraden opdrogen, heb dan a.u.b. even geduld. Morgen is er weer een dag.

Dat geldt ook voor de Persoonlijke Kortingscode. Dat moeten we handmatig regelen en dus houden we daar in het algemeen 24 uur voor aan voordat je die ontvangt. Ook nu proberen we dat aan te houden maar door de overweldigende start kan dat ietsje langer duren.

Alvast bedankt veel jullie begrip!!

Weer super geregeld, komt ongetwijfeld nog het e.e.a. bij maar voor nu alvast 6 Caïro Crackling, 2 Wckd Warlord en 2 Der Hammer veilig gesteld

Kunnen jullie nog aan de Black Dandy komen?

De Black Dandy hebben wij niet eerder in ons assortiment gehad, maar deze is helaas inmiddels uit het Vuurwerkmania-assortiment. Aangezien zij vorig jaar volledig waren uitverkocht, is er ook geen restvoorraad bij de importeur van te krijgen. Misschien dat je ergens nog geluk hebt bij een ander lokale Dealer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan