[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt gewoon dikke ruk van die klote overheid met zijn zogenaamde adviseurs, daar weer adviseurs van en de dikke zakkenvullers die het voor vuurwerkfanaten onmogelijk maakt om GVD 8 uur te mogen afsteken.

Je bent er weer een jaar mee bezig om al het mooie bij elkaar te sprokkelen en te kopen tegen heerlijke prijzen en vervolgens valt alles WEER in duigen. Tis toch logisch hoe Nederland nu reageert en dan gaat het niet eens om het vuurwerk.

Je kijkt er naar uit, je leeft er naar toe en tot een "hoogtepunt" komt het WEER niet... gewoon dikke ruk van die pipo's uit Den Haag die totaal niet door hebben wat de echte uitwerking van een verbod teweeg brengt en alles de illegaliteit in gaat...

Luc, Sven en iedereen die betrokken is bij Outlet heel veel sterkte wederom en laat maar weten wat het gaat worden, je kan alle kanten met me op. Kop d'r veur....

Wat een drama joh, Outlet iedergeval weer bedankt voor de mooie acties! En sterkte. We wachten het rustig af.

Net een mail gehad van outlet met de optie's,alleen ik mis wel de optie om gewoon de bestelling te laten staan...
Een voucher twv de bestellingen..mijn bestelling krijg ik volgend jaar vast niet voor dat bedrag of de producten van mijn keuze zijn weg...
Dus optie:doorschuiven mogelijk??

Net een mail gehad van outlet met de optie's,alleen ik mis wel de optie om gewoon de bestelling te laten staan...
Een voucher twv de bestellingen..mijn bestelling krijg ik volgend jaar vast niet voor dat bedrag of de producten van mijn keuze zijn weg...

Heeft ook mijn voorkeur :)

Ik vind het belachelijk. Vorig jaar coulant geweest om mijn bestelling door te schuiven naar dit jaar. Wederom verbod nu, dus krijg wederom mijn spullen niet. Nu wil ik gewoon mijn geld terug, en moet ik dik 9 maanden wachten...??? Mijn geld is tegen die tijd al bijna 3 jaar in beheer daar!

Ik mis de optie meteen geld terug? Was bij andere winkels iig geen probleem vorig jaar. Ik snap dat het niet fijn is voor de winkeliers, maar wachten tot geld vanuit Den Haag voordat wij het weer terugkrijgen vind ik ook vreemd...
Het is iig allemaal erg kudt voor iedereen, dat is zeker.
Mooiste zou zijn dat ze het verbod nog terugdraaien of afhalen via duitsland idd.

Ook hier is de voorkeur om te laten staan, want de voucher is leuk, maar als de artikelen die ik wil na een eventuele run niet beschikbaar zijn of tegen andere prijzen in de shop komen dan is dat wel een tegenvaller.

Daarnaast toch heel even zeuren stel dat je een order wilt annuleren moet je wachten tot augustus. Andere winkels hebben uit eigen beweging het volledige bedrag al gecrediteerd. De eerste had het bij mij afgelopen zaterdagochtend al teruggestort. Waarom moet de consument die voor annuleren zou kiezen bij vw outlet dan zo lang wachten vraag ik me af...

Ik begrijp best dat je niet al het geld dat je binnen krijgt nog beschikbaar hebt. Als bedrijf investeer je dat natuurlijk weer in vuurwerk enz. Dat ligt nu in de bunker en kan je niets mee.
Maar ik hoop toch echt dat ik mn bestelling door kan schuiven! :)

Ik vind het belachelijk. Vorig jaar coulant geweest om mijn bestelling door te schuiven naar dit jaar. Wederom verbod nu, dus krijg wederom mijn spullen niet. Nu wil ik gewoon mijn geld terug, en moet ik dik 9 maanden wachten...??? Mijn geld is tegen die tijd al bijna 3 jaar in beheer daar!

Ik mis de optie meteen geld terug? Was bij andere winkels iig geen probleem vorig jaar. Ik snap dat het niet fijn is voor de winkeliers, maar wachten tot geld vanuit Den Haag voordat wij het weer terugkrijgen vind ik ook vreemd...
Het is iig allemaal erg kudt voor iedereen, dat is zeker.
Mooiste zou zijn dat ze het verbod nog terugdraaien of afhalen via duitsland idd.

Eens en eens. Ik wil ook graag m'n geld terug. Ik wil (en ga) er ook geen druk op leggen want de heren achter vuurwerk outlet hebben momenteel genoeg aan hun hoofd, maar om nou bijv. helemaal tot augustus te moeten wachten... ik begrijp de situatie... maar daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegd.

Ook vind ik het heel jammer dat:
"We worden overspoeld met mailtjes, telefoontjes en berichten. Momenteel kunnen wij deze niet beantwoorden en willen we overschakelen naar de verkoop van CAT1 vuurwerk en kosten besparen. Hiervoor vragen we jullie begrip".

Ik bedoel zet 1 persoon tijdelijk even neer om de telefoon, mail en pb via het forum te beantwoorden. Ik heb wel een paar vragen namelijk.

Verder hulde naar de heren die hun bestelling (helaas weer) door willen en kunnen schuiven en hulde naar de Vuurwerk Outlet want dat was en is ook nog steeds echt een top zaak, maar als blijkt dat ik daadwerkelijk zo lang moet wachten op m'n geld, dan heb ik er eerlijk gezegd niet zo veel zin meer in om hier nog m'n bestellingen te plaatsen ondanks ik dit echt een top zaak vind! Ik begrijp best dat alles niet in dezelfde week of dezelfde maand kan... en ben best bereid om 1, 2, 3 of 4 maanden te wachten, maar tot augustus... daar sta ik niet om te springen. Ik heb ook al het geld terug van 3 andere freakwinkels en hier was ik positief verrast over, dan bestel ik liever daar wetenede dat zij (ook) die zaakjes goed op orde hebben.

Laten we hopen op het beste en wens jullie veel succes de komende periode.

Laatst bewerkt:
Dat al het geld niet meer beschikbaar zal zijn, begrijp ik ook best. En aanvullende inkoop ook...
Maar er lag ook al veel in de bunkers wat vorig jaar ook al niet kon worden uitgeleverd. Daarbij zal niet iedereen geld terug willen en zullen de meesten denk ik de bestelde artikelen veilig willen stellen door de bestelling door te schuiven.

Daarbij herhaal ik nog een keer : ik heb nu bepaalde artikelen voor een bepaalde prijs besteld. De vraag is maar of dat volgend jaar met de voucher tegen dezelfde prijs kan, dus ik vind dan in dezen de nu geboden opties écht wat kort door de bocht :wink:

Ook helemaal mee eens. Is mijn reactie ook geweest richting hun. Benieuwd naar het antwoord.

Ik wacht rustig even af, en probeer het anders af te handelen.
Ik ga in elk geval niet akkoord met een voucher, omdat dat risico te groot is i.v.m. een eventueel faillissement.

Geld terug zou ik eerlijk gezegd ook wel willen na het nieuws...

Laatst bewerkt:
Ik ga ook niet akkoord met een voucher heb me bestelling al een jaar laten staan en bij besteld voor dit jaar ik sluit bij het bericht aan wie zegt dat het volgend jaar wel door gaat en of jullie overeind blijven ? Meschien telefoon contact met je klanten ?

@VWOutlet.. flink balen voor iedereen.. ook de email ontvangen.. Maar ik mis de optie bestelling(en) doorschuiven/laten staan.. Als dit kan.. graag, net als vorig jaar.

We wachten gewoon even rustig af. Kan mij niet voorstellen dat er verder niets bespreekbaar is. Immers, we kunnen het op dit moment toch niet uitgeven aan vuurwerk en ik heb mijn bestelling vorig jaar ook al doorgeschoven. Komt vast goed! Neemt niet weg dat ik het niet eens ben met de rest van de reacties. Zou het ook graag zien dat de bestelling wederom doorgeschoven kan worden.

Best slim om het zo op te lossen, ik snap het wel; de liquiditeit wordt niet zo zwaar belast dat het de kop kost, en de klandizie blijft staan.
Aan de andere kant snap ik de mensen met de grote uitgaven die hun geld elders zien stilstaan, en het nog maar afwachten is of dezelfde producten voor dezelfde prijs weer beschikbaar komen.
Zo kan de balans positiever uitvallen voor Vwoutlet dan de klant.

Zelf vind ik het prima, kijk graag wat ik volgend jaar met het tegoed weer kan krijgen, ook leuk. Ik neem wel aan dat in de waarde de nu gebruikte vouchers van vórig jaar ook vertegenwoordigd zijn?

Hopelijk tot volgend jaar, mocht het NL vuurwerk dan voor eeuwig klappen kan een curator het zonodig wel weer helpen oplossen. Voor nu zie ik de voucher tegemoet en ben benieuwd wat er qua cat 1 komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan