ralisalith
VWC lid
Sterkte! Ik laat met liefde mijn bestelling staan tot volgend jaar, laat maar weten wat de opties worden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net een mail gehad van outlet met de optie's,alleen ik mis wel de optie om gewoon de bestelling te laten staan...
Een voucher twv de bestellingen..mijn bestelling krijg ik volgend jaar vast niet voor dat bedrag of de producten van mijn keuze zijn weg...
Dus optieoorschuiven mogelijk??
Ik vind het belachelijk. Vorig jaar coulant geweest om mijn bestelling door te schuiven naar dit jaar. Wederom verbod nu, dus krijg wederom mijn spullen niet. Nu wil ik gewoon mijn geld terug, en moet ik dik 9 maanden wachten...??? Mijn geld is tegen die tijd al bijna 3 jaar in beheer daar!
Ik mis de optie meteen geld terug? Was bij andere winkels iig geen probleem vorig jaar. Ik snap dat het niet fijn is voor de winkeliers, maar wachten tot geld vanuit Den Haag voordat wij het weer terugkrijgen vind ik ook vreemd...
Het is iig allemaal erg kudt voor iedereen, dat is zeker.
Mooiste zou zijn dat ze het verbod nog terugdraaien of afhalen via duitsland idd.
Net een mail gehad van outlet met de optie's,alleen ik mis wel de optie om gewoon de bestelling te laten staan...
Een voucher twv de bestellingen..mijn bestelling krijg ik volgend jaar vast niet voor dat bedrag of de producten van mijn keuze zijn weg...
Dus optieoorschuiven mogelijk??
Geld terug zou ik eerlijk gezegd ook wel willen na het nieuws...Ik vind het belachelijk. Vorig jaar coulant geweest om mijn bestelling door te schuiven naar dit jaar. Wederom verbod nu, dus krijg wederom mijn spullen niet. Nu wil ik gewoon mijn geld terug, en moet ik dik 9 maanden wachten...??? Mijn geld is tegen die tijd al bijna 3 jaar in beheer daar!