[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens echt niet eerlijk. Niet weer... Kom op man ben dit echt zat. KLOTE. ZOOI. Echt om te huilen.... Sterkte allen...

Laatst bewerkt:
Wat ongelofelijk klote weer dit zeg voor Vuurwerk Outlet en alle collega s t is echt om te janken weer dit gvd wens Luc en de crew veel sterkte toe met deze klote beslissing van dit ongelofelijke kut kabinet wat een vuile leugenaars samen met al die andere ratten… moest ik ff kwijt. Sterkte allen!!

Tjonge was is dit weer balen voor jullie en voor de andere verkopers en natuurlijk voor ons als freak. Veel sterkte de komende periode.

Ik hoop dat er nog een mouw aangepast kan worden dat er wel via Duitsland uitgeleverd kan worden.

Ten eerste wens ik jullie veel sterkte en goede moed de komende tijd.

Mijn vraag is, ik heb een voucher van jullie liggen hoe gaan jullie hier mee om? Want ik heb geen vertrouwen meer in deze situatie en zou graag mijn geld van de voucher terug willen hebben.

Tjonge was is dit weer balen voor jullie en voor de andere verkopers en natuurlijk voor ons als freak. Veel sterkte de komende periode.

Ik hoop dat er nog een mouw aangepast kan worden dat er wel via Duitsland uitgeleverd kan worden.

Mag van mij ook wel uitgeleverd via duitsland als dat mogelijk zou zijn,nog liever gewoon in nederland maar ja dat zal moeilijk worden..
Veel sterkte daar en we horen te zijner tijd wel wat de mogelijkheden zijn...

Ook ik laat mijn bestelling staan mits het kan en Outlet wel hoop ziet voor volgend jaar om te mogen uitleveren en andere opties mogen van mij ook! O.a. zoals al genoemd op eigen risico afhalen in buurland.

Ten eerste: heel veel sterkte voor de komende periode. Ik kan me goed voorstellen dat jullie ontzettend balen van deze klote beslissing van het kabinet.

Net als Groningerpyro laat ook ik mijn bestelling staat, als het kan natuurlijk!

Bedankt hoor allemaal, achter de schermen wordt zeer hard gewerkt en natuurlijk komt er een antwoord toe naar iedereen, maar eea kost even tijd… de woorden balen en klote komen niet in de buurt hoe we ons voelen….:cry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan