Melchior de Magiër
VWC lid
1 uur en 35 min. rijden zonder verkeer, valt me nog mee 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb zo snel mogelijk de horizon z-3, de zero tolerance, en de narcotic besteld.
Helaas heb ik nu geen geld meer over.
Ik hoop dat er nog een 4 seasons, en 2 magnus maximus overblijven voor het einde van de maand,
want dat zijn de volgende op mijn lijstje.
Hij zit er bovenop (tipt mij zelfs) en heeft al een paar bestellingen lopen haha dus hij's goed op weg ;PWe zullen even contact opnemen met Wolff over de nieuwe producten!
Misschien zijn de budgetcakes van Royal en Rubro interessant voor je buurjongen?![]()
Hij zit er bovenop (tipt mij zelfs) en heeft al een paar bestellingen lopen haha dus hij's goed op weg ;P
Wat een mooie prijzen, ik baal echt zo erg dat jullie in Groningen zitten anders had ik direct een bestelling geplaatst, jammer dat er niet zo'n outlet zit in het midden van het land.
Ook nog maar even een bestelling gedaan, de prijzen waren toch te mooi om te laten liggen
Ondanks het feit dat er nu 250KM afgelegd moet worden, maar we gaan het doen.
Even een vraagje, de Event Stage Maker staat onder de noemer 2 halen = 1 betalen. Nu heb ik er maar 1 bestelt, omdat ik niet zeker wist of dit inderdaad nog het geval is.
Mocht deze actie wel lopen, zou ik er graag nog 1 bij willen bestellen.
Shit wilde ook nog de IG halen, beetje verwarrend vuurwerklandoutlet naar aanleiding van onderstaande post heb ik nog even gewacht met het halen van de Immortal gold en nu zijn de prijzen ineens omhoog ?
''We hebben al meerdere keren de vraag gekregen tot wanneer wij de prijzen hanteren zoals deze nu op de site staan. Waar veel winkels hun 'vroege freakactie' 1 september hebben beëindigd , gaan wij door tot 30 september! Hierna zullen de prijzen iets stijgen!''
Wat is daar verwarrend aan?![]()