Freak actie 2023 Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie prijzen Patrick weet je ook wanneer de site open gaat, en tot wanneer deze prijzen actief blijven?

Mooie prijzen Patrick weet je ook wanneer de site open gaat, en tot wanneer deze prijzen actief blijven?

Plan is aankomende week open, wanneer ligt er aan hoe snel ik tussen de de andere werkzaanheden door ik alles kan inkloppen.
Uiterlijk 15/11 of we moeten eerder aan onze max zitten dan sluit ik hem eerder

zijn de prijzen op de site de freakprijzen?

Dat ligt er aan welke prijzen hahaah, de artikelen die ik al helemaal klaar heb staan goed met freakprijzen maar er zijn ook wat items van Magnum reeds zichtbaar welke ik nog niet onder handen heb genomen dus dat zijn mogelijk nog geen juuiste prijzen

Dat ligt er aan welke prijzen hahaah, de artikelen die ik al helemaal klaar heb staan goed met freakprijzen maar er zijn ook wat items van Magnum reeds zichtbaar welke ik nog niet onder handen heb genomen dus dat zijn mogelijk nog geen juuiste prijzen

wckd warlord bijv? :D maar dan wacht ik rustig af

De shops is niet open en nu al 4 pagina’s aan berichten. Elke keer open ik de site om te zien of jullie al live zijn. Kunnen we afspreken dat hier niks meer wordt besproken tot de shop live is :p

Komt de Sylvester mainframe nog bij jullie in het assortiment? @vuurwerk huizen

Yes even uit mijn hoofd zeg ik van wel ja.

Meeste staat nu al zichtbaar op de site, hoop vandaag/morgen de boxen van Magnum toe te voegen die we opnemen in het assortiment. En dat is ook heg geval voor de pangu/evo items

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan