Sjaakie_Vuurpijl
VWC lid
Kijk dat is goed nieuws. Vuurwerkhuizen altijd een top winkel geweest. Patrick en team zeer ervaren. Dit jaar ook weer bestellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mochten er in de tussentijd vragen zijn over het assortiment etc, is het altijd mogelijk om deze hier in de topic te stellen
Toevallig nog wat Big Fat Chills / Mega Mine's kunnen scoren als uitloop product?
Mochten er in de tussentijd vragen zijn over het assortiment etc, is het altijd mogelijk om deze hier in de topic te stellen
Kans om Massive van vwt nog op te nemen? Kan deze nergens meer krijgen, maar was echt een top cake
De Mad Twister, maar dan de oudere batch? En is het überhaupt mogelijk om weten welke batches jullie binnen krijgen?
Misschien nog wat Wolff uitloop van de Underground lijn?
Ik zou vooral mn voorraad kleine cakes een beetje aan willen vullen, volgens mij willen importeurs daar door nieuwe regels ivm omvallen graag van af.
De oplettende kijker heeft waarschijnlijk al wel gezien dat er leven op de site aan het komen is, ik ben deuk met alles goed zetten etc
Nou, gooi maar open dan![]()
Beste Patrick, ik zie op jullie site een kop met mania vuurwerk. Kun je toevallig ook aan de strong celebration komen die ook bij vuurwerk per doos staat?