Hmm, mooi dat hij evenveel omzet heeft behaald, maar is het ook door evenveel klanten ed? of wordt er meer uitgegeven?
*wil alle details weten
Achja, om mijn steentje bij te dragen aan de discussie:
Ik kijk wel altijd in de folders. Hoewel wij een Ja/nee stikker op de brievenbus hebben zitten, krijgen wij elk jaar toch elke folder binnen (gaan mee met de kranten

).
Folders zijn enorm belangrijk, ik zit pas vanaf december 2010 hier op VWC, en wist niet beter dan dat er maar 6 vuurwerkwinkels in de buurt zaten.
Waarvan 2 winkels ik dat jaar daarvoor ook nog niet kende, had ik namelijk nog nooit een folder van gehad! Anyway, zonder folders had ik van 3 van die vuurwerkwinkels nooit geweten dat ze vuurwerk verkochten, ik kom er nooit langs dus..
De tuincentra wist ik het dus enkel van, maar die bezorgen dan ook al 5 jaar lang ofzo de folders hier, maar anders had ik ook nooit bij Mooijvuurwerk(.nl) geweest.. (ook al was ik daar de 1e keer door een vriend die daar had gekocht, altijd leuk als kind, 200 rotjes voor 1 euro, en de rest ook
Maar wat ik er dus mee wil zeggen, zonder folders geen/minder naamsbekendheid.
Borden langs de weg willen ook wel helpen, wordt hier enkel door de tuincentra gedaan, waarvan ik toch wel weet dat ze vuurwerk verkopen