Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
als winkelier merk ik al jaren dat folder niet heel veel zin meer heeft, het is leuk om mensen via de folder het vuurwerk seizoen onder aandacht te brengen. Maar je kan net zo goed een folder maken; WAKKER WORDEN! kijk op onze webshop! het vuurwerk is weer begonnen. Producten die in deze folders staan wordt namelijk niet of nauwelijks nog naar gekeken.
Zelf vind ik de folder een vast onderdeel van het geheel, maar moet ik wel bekennen dat ik alleen nog maar lokaal soms een foldertje daadwerkelijk invul. Hier komt nog bij dat via internet bestellen vaak nog wat extra korting geeft, iets wat wel de doorslaggevende factor is.
Uiteindelijk zorgt dit er allemaal wel voor dat folders zo langzaam aan verdwijnen, hier lokaal heb ik uit 2 winkels niks meer ontvangen dan een enkele pagina met 2 of 3 artikelen en een "kijk op onze webshop".
Tijden veranderen, ook in vuurwerkland zo blijkt.
Maar je verstuurt ze wel nog steeds? Lijkt me lastig om te bepalen dat mensen niet in de folders kijken al lijkt het aan de reacties hier of het alleen om de nostalgie gaat. Maar of dat ook bij de gewonen vuurwerk koper is....?
wij versturen ze nog wel steeds. zowel voor de demo als voor de producten.
moet je dat erg vinden dat tijden veranderen? als het via internet gaat is de afhandeling voor de winkel stukken makkelijker.
de voordelen voor ons zijn:
- geld komt op de rekening, dus minder contant geld in kas.
- we hoeven geen folders meer na te rekenen (scheelt personeel en tijd)
- We weten precies hoeveel verkocht is, en hoeveel we moeten bestellen.
- Mooi duidelijk overzicht aan onze kant met hoeveel winst gemaakt is.
Vooral het feit dat wij overzichten en statistieken hebben is voor ons een groot voordeel. dit zorgt er voor dat we nog beter in kunnen spelen op de markt. natuurlijk zouden we handmatig alles in excel in kunnen voeren. alleen dat kost bij ons klanten aantal veeel tijd.
het voordeel voor jullie:
- duidelijk overzicht van wat je besteld hebt