Final Solution [Uitloop]

Gratis vuurwerk is niet aan mij besteed, daar ik die cakes niet nodig heb in mijn show.
Geef mij dan maar een fatsoenlijke korting op het geen ik wel nodig heb.

Met de 15% zit je net iets onder de voorverkoopprijs die gesteld is door China Red, of je hier dan daadwerkelijk over een korting kan praten laat ik even in het midden.

Ben het volledig met je eens. Adviesprijs van 79,95 is te gek voor woorden. Beide zijn binnen 15 sec. weg en als je dat afzet tegenover de prijs dan is het idd zeer duur. Echter, wanneer je toch naar de demo gaat, kun je 'm natuurlijk wel bestellen met 15% korting. In dat geval zit je wel op het landelijk gemiddelde en krijg je er idd nog wat extra vuurwerk bij, dan steek je dat lekker tussendoor op de vooravond af. :)

Een winkel is natuurlijk niet verplicht om of korting of gratis vuurwerk te geven.
Wij worden natuurlijk al verwend he met de kortingen en dingen die wij krijgen.

Ik heb altijd geleerd dat je blij moet zijn met het kleine al is het maar een euro korting.

Wat betreft de box.

Voor een finale is deze natuurlijk prachtig. Ik weet zeker dat alle ogen op je gericht zijn als je deze box schiet.

ik heb deze als productie mogen aanschouwen in China, en toen was het echt een pracht box, super snel en heftig.. dus ik ben erg benieuwd hoe deze zich staande gaat houden en of gaat onderscheiden van de rest.

Ik vond deze een tikkie tegenvallen. Effecten waren iets te 'leeg'. Pas bij de crackling kwam de escalatie er echt in.

Vind hem ook iets wat tegen vallen. Voor een prijs van 70 euro verwacht ik toch iets wat meer vollere boeketten. Ik laat deze dan ook dit jaar staan.

Ik ben van mening dat je voor dit bedrag beter een grote waaiercake kan kopen zoals de Copycat of Camuro Dream.

Gisteren live meegemaakt en ik vond het een mooie heftige waaier! Voor 2 stuks in een finale is dit een erg geschikte waaier! Alleen gaat men het nu afwegen tegen de prijs! Ik ben bang dat men 70 eur te duur vindt!

Heb hem gisteren ook live mee mogen maken,en vooraf was ik enthousiast van de beelden die ik zag maar vond hem gisteren toch wel aan de matige kant de uitwerking was wel bruut maar vond het eentonig weinig kleur er in, en schiet beide cakes snel leeg vind het dan wel een dure cake, ik zal dan eerder zoals bram 95 en kaboem al zij overwegen om de copycat te nemen

Snel maar heel erg goed! Heb deze gewonnen en achter de six best possible geplakt en wat een finale geeft dat! Hele mooie spreiding en mooie gevulde lucht!

Back
Bovenaan