Komkommer
VWC lid
En de brief over de compensatieregeling is ook online.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar stel je toch eens voor dat het je toch lukt een cat. 2 cake te kopenen je steekt die op 31 december af, en je heb net even de pech met een agent die niks beters te doen heeft, wat voor straf kun je dan verwachten?
Kan idd alleen als er sprake is van een heterdaadje.. of iemand die tegen je getuigt.Maar stel je toch eens voor dat het je toch lukt een cat. 2 cake te kopenen je steekt die op 31 december af, en je heb net even de pech met een agent die niks beters te doen heeft, wat voor straf kun je dan verwachten?
Uiteraard is de kan nihil, ik ben gewoon erg benieuwd wat de gevolgen zijn als je wel net even die pech heb en die agent kom je tegen. De boete nu voor het afsteken van vuurwerk buiten de gestelde tijden is meen ik €. 100,--. nou dat is niet een bedrag waarvan ik denk, laat ik het maar niet doenKan idd alleen als er sprake is van een heterdaadje.. of iemand die tegen je getuigt.
De politie kampt met onderbezetting en zal daarom rond oud en nieuw vooral prioriteit geven aan veiligheid, agressie/vernieling en zwaar vuurwerk.
Daarmee wordt de pakkans gewoon klein als jij goed voorbereid je vw afsteekt.

Zoiets als dit dus;Verder geef ik je 110% gelijk voor wat betreft de rol van fout volk die het verzieken voor anderen (niet alleen met vuurwerk) en het totaalgebrek aan doelmatig beleid, preventie èn handhaving. Recent voorbeeldje: jongeren met een fatbike misdragen zich . Probleem is gedrag (icm gebrek aan opvoeding, gebrek aan grenzen, geen respect voor autoriteit, etc), de oplossing? We verbieden een fatbike. Niet dat ik ze zal missen, maar het gaat nergens ovover.