Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Leuke foto! Vanaf dit standpunt kun je precies mijn hotelkamer zien.Ben net thuis aangekomen, voor mij een droom die eindelijk uit is gekomen !
Heb echt een waanzinnige week gehad, het was echt zo supergaaf he
Ga er nog een mooi fotoverslag van schrijven en heb ook nog best veel gefilmd dus komen nog een paar leuke updates aan van mijn kant.
Allemaal bedankt voor de gezelligheid alvast, de plannen voor volgend jaar liggen nu al op tafel , iedereen wil weer gaan
Groetjesssss

van de 4 doosjes dus in totaal 16 stuks, hadden we 4 weigeraars (tail ontbrande wel)ook wij hadden de single shots en deze waren idd erg goed (wel veel weigeraars)
@Thunderboy: wat is ‘veel’? Een op de vijf, tien, twintig, vijftig?
Bij ons weigerde er 1 van de 12.ook wij hadden de single shots en deze waren idd erg goed (wel veel weigeraars)
@Thunderboy: wat is ‘veel’? Een op de vijf, tien, twintig, vijftig?
Da’s veel. Er liggen dus nogal wat bombettes te wachten op Valenciaanse jongetjes die ze wellicht aan willen steken als ze ze vinden. Moet er niet aan denken, 18 grams boemvan de 4 doosjes dus in totaal 16 stuks, hadden we 4 weigeraars (tail ontbrande wel)
Nou de Valenciaanse jongetjes hadden zelf genoeg om af te steken , allemaal een goed gevuld houten kistje.Da’s veel. Er liggen dus nogal wat bombettes te wachten op Valenciaanse jongetjes die ze wellicht aan willen steken als ze ze vinden. Moet er niet aan denken, 18 grams boem![]()
Had zelf één doosje gehaald en een vriend van me 4 doosjes. Wat een geweldige dingen! Zelf geen weigeraars gehad, maar ik zag vlak voor de Nit del Foc wel bij iemand anders dat er één weigerde. Tail ging goed, maar bombette kwam weer terug op de grond.van de 4 doosjes dus in totaal 16 stuks, hadden we 4 weigeraars (tail ontbrande wel)