Fallas 2026 wie gaan er?

Vuurwerkcrew.nl genoemd in verhaal Valenciaanse krant over zelfbouwartiesten Palau 😮

Zie https://archive.is/1rwCm
Zoals LAS PROVINCIAS vorige week al meldde, houden de veiligheidsdiensten ook intensief toezicht op internetfora om lanceerpunten of samenkomsten te detecteren. Volgens deze krant vraagt op een van die fora, Vuurwerkcrew, een andere vuurwerkliefhebber waar hij in Valencia knalvuurwerk kan kopen. «Waar kan ik ze kopen? Ik wil geen problemen met de politie..»⁠�, stelt hij.

Nou wie was dat? Hehe. Beetje vragen waar je petardos kan kopen boefjes. Zitten maar 30 winkels ofzo in Valencia 😂😂

Laatst bewerkt:
Toch jammer hoe een bepaalde groep het verpest heeft bij het palau. Toen ik nog ging was echt een mooie tijd daar in de beding. Leuke projecten en dikke shows met legaal vuurwerk. Waarbij er dik bijeen gelegd werdt door een grote groep liefhebbers om een show te schieten met de hand. En na afloop alle spanjaarden stonden te klappen en juichen.

Laatste jaren hoor ik alleen maar verhalen over gasten met zelfgemaakt spul met soms kilos aan flash..... Jammer dat het daardoor nu onmogelijk is geworden om een leuke tijd daar te hebben.

Back
Bovenaan