Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij vind alles slecht, manmanman zelfde iemand zo een bak negativiteit zien rondbazuinen in een chat als jij...Ja heel slecht
Nee zeker nietJij vind alles slecht, manmanman zelfde iemand zo een bak negativiteit zien rondbazuinen in een chat als jij...
Dank voor het delen! Ik zie het inderdaad.. Rommelig en inconsistent tempo..
Hier ziet hij er al beter uit, en we moeten niet vergeten dat het best hard waait he
Yup, windkracht 4.. Dat valt niet mee, moet je nagaan als je straks weer windkracht 6 hebt! Dan waait alles weer aan elkaarHier ziet hij er al beter uit, en we moeten niet vergeten dat het best hard waait he

Is 25mm kooiloos niet ook gewoon heel lastig om goede burst te krijgen nog?
Eens, en met deze type wind waait alles aan bonken, ook een 30mm met kooi.. rommelig is die wel met name tempo. Maar nog steeds van film uit, geen slechte box.Ligt het aan mij of ben ik 1 van de weinige die het op film wel gewoon oké vind?
Ja hij is rommelig, maar als ik zo een paar reacties las, dan vind ik het wel heel vergaan om te zeggen dat het slecht en niets is, want daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Bovendien als je eronder staat, oogt het sowieso al heel anders.
Ligt het aan mij of ben ik 1 van de weinige die het op film wel gewoon oké vind?
Ja hij is rommelig, maar als ik zo een paar reacties las, dan vind ik het wel heel vergaan om te zeggen dat het slecht en niets is, want daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Hmmm niet zoals het productie filmpje inderdaad. Hij is ''oke'' maar thats it. Ik denk als je eronder staat in de straat dat het in ieder geval indrukwekkender is dan vanaf deze afstand op film.
Je bent niet de enige.. 
Eens, kan het beter? Ja absoluut.Ligt het aan mij of ben ik 1 van de weinige die het op film wel gewoon oké vind?
Jij voelt je persoonlijk aangevallen omdat een ander het niks vind...tja smaken verschillen . En een forum is juist bedoeld voor discussie . Jij interperteerd dingen helemaal verkeerd...Eens, kan het beter? Ja absoluut.
Maar het lijkt voor sommige wel een sport om zo negatief mogelijk te zijn, geen idee waarom want je bent nog steeds niet verplicht hem in de straat te zetten de 31e...