Ex Machina *Nieuw 2025*

Nee dat is heeeeeel goed van je joh! Dikke pluim voor jou. Ik kan er om lachen dat Sws de helft van jullie vroeger met nitraten heeft lopen slingeren en zich nu druk maakt om een fontein van Lesli op basis van een filmpje. Tevens vind iedereen het prachtig als het goud van Funke blokken tot de grond dwarrelt.

Enfin;

ontzettend goed van je Richard, held van de samenleving.

Terug on topic van dit levensgevaarlijke apparaat!
Jij wilt m nog steeds niet snappen he?

Nee dat is heeeeeel goed van je joh! Dikke pluim voor jou. Ik kan er om lachen dat Sws de helft van jullie vroeger met nitraten heeft lopen slingeren en zich nu druk maakt om een fontein van Lesli op basis van een filmpje. Tevens vind iedereen het prachtig als het goud van Funke blokken tot de grond dwarrelt.

Enfin;

ontzettend goed van je Richard, held van de samenleving.

Terug on topic van dit levensgevaarlijke apparaat!
Iedere idioot weet wat een nitraat doet, bij dit apparaat weten de mensen die niet op dit forum zitten niet wat het doet.
Dan krijg je een beetje het idee van de multi bangers van chooet.

Daar zit het hem in. De onwetendheid in deze.

Jij weet het nu, maar wist je het niet, zou ook jij 🙄 kijken

Overigens ga ik hier wel van genieten, maar wel met 2 stapjes extra naar achter. Eerlijk is eerlijk

Ik heb er net ook 2 afgestoken op het kruispunt. In het begin denk je nog mwaaaaa standaard fontein..maar dan begint het pas. Deze heeft idd ruimte nog maar wel een schitterend concept

Deze zojuist afgestoken, wat een super gaaf ding op het einde. Maar hier gaan ongelukken mee gebeuren als je dit niet verwacht op het einde. Gelukkig wist ik dit en iedereen op afstand gehouden wat echt wel nodig is.

Ik had er 2, die ik (bewust van de effecten) op een ruime plek heb afgestoken. Bij de eerste kwam een van de crackling tubes ongeveer 8 (!) meter verder terecht (dus zelfs een kruispunt is eigenlijk niet veilig!), waar hij dan dus alsnog knalt. De tweede ging zoals het "hoort", maar dit product had nooit zo in de winkel mogen liggen.

• Like
Waarderingen: GMP
Hier schoot ook 1 tol n meter of 15 uit de pot zo bij iemand de voortuin in. K was blij dat daar niemand stond.

Grappige pot maar mij te gevaarlijk. En los van het einde ist sowieso niks bijzonders.

Ik denk dat ze bij mij nat waren 🤣🥴
Metertje of 3 rondom kwamen de clusters.
Voor mij vielen ze tegen helaas, maargoed, sometimes you win some, sometimes you lose

Back
Bovenaan