Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij wilt m nog steeds niet snappen he?Nee dat is heeeeeel goed van je joh! Dikke pluim voor jou. Ik kan er om lachen dat Sws de helft van jullie vroeger met nitraten heeft lopen slingeren en zich nu druk maakt om een fontein van Lesli op basis van een filmpje. Tevens vind iedereen het prachtig als het goud van Funke blokken tot de grond dwarrelt.
Enfin;
ontzettend goed van je Richard, held van de samenleving.
Terug on topic van dit levensgevaarlijke apparaat!
Iedere idioot weet wat een nitraat doet, bij dit apparaat weten de mensen die niet op dit forum zitten niet wat het doet.Nee dat is heeeeeel goed van je joh! Dikke pluim voor jou. Ik kan er om lachen dat Sws de helft van jullie vroeger met nitraten heeft lopen slingeren en zich nu druk maakt om een fontein van Lesli op basis van een filmpje. Tevens vind iedereen het prachtig als het goud van Funke blokken tot de grond dwarrelt.
Enfin;
ontzettend goed van je Richard, held van de samenleving.
Terug on topic van dit levensgevaarlijke apparaat!
precies, sameBlij dat ik m heb maar ik weet nu wel zeker dat ik m op grote afstand van mens en auto zet
Heb je daar vaker last van?Ik denk dat ze bij mij nat waren
Metertje of 3 rondom kwamen de clusters.
Voor mij vielen ze tegen helaas, maargoed, sometimes you win some, sometimes you lose
Hoe ouder dat je wordt hoe erger.Heb je daar vaker last van?![]()
Ik mag wel hopen dat ze bij het plaatsen het geweer wel boven de kast hebben gehangen toch?Hoe ouder dat je wordt hoe erger.
Hoewel mn patroonkast nog steeds hoger hangt dan het geweer