Ex Machina *Nieuw 2025*

Ben ik de enige die steeds in gevecht was met de plastic bovenkant van deze? Vond het verder wel geinige fonteinen, maar erg inconsistent. Van de 3 was er maar 1 die het deed zoals het moest.

Ben ik de enige die steeds in gevecht was met de plastic bovenkant van deze? Vond het verder wel geinige fonteinen, maar erg inconsistent. Van de 3 was er maar 1 die het deed zoals het moest.
Ik had exact hetzelfde. Die kapjes waren ruk inderdaad. En had er ook 3 waarvan er 1 echt perfect ging en de andere 2 een beetje eng waren 😂

Dit is echt gevaarlijke troep, sorry.

Ik was bewust naar het kruispunt gelopen om hem niet in de straat af te steken.

Magere fontein waar dan de clusters uitvliegen.
Met recht vliegen, want sommige belanden gewoon 10 meter ver.

Had er twee, heb de ander niet eens meer afgestoken.

Geef je centjes lekker uit aan een 888 of 999 fontein, heb je veel meer plezier van.
Of een Sutorobo Taki, dat blijft de mooiste maar andere prijs klasse.

Deze mag van mij per direct uit de handel gehaald worden.

Haha bij de eerste zeker, tot ik bij de 2de dacht dit is een en al plastic. Van boven tot onder. Maar aan de onderzijde niet. Daar kon je de fontein uit de gehele plastic schuiven 😅. Toen binnen een seconden klaar

Ja joh, k had nog een ander fonteintje die net zo verpakt was. Wat een rot verpakking. En natuurlijk stug weigeren om naar binnen te lopen en een schaar te halen.

1x gehad. Die plastic kap was een drama. En mijn stuk artillerie faalde. Geen 10 meter geen 3 meter maar 1,5 meter max.
Gelijk zonder ammo het museum in dit ding want de fontein om hem op te starten was ook om te janken, rauwer dan de ROTP.

Had er 3, alle 3 erg bijzonder laten we het zo zeggen. 😆
Qua fontein best geinig maar verder weinig indrukwekkend.

Maar de clusters... had al ruim plekje buiten de straat opgezocht, de 1e schoot makkelijk 10m weg.

De andere 2 maar onder de tunnel gezet in de hoop dat ze iets minder ver zouden schieten, Helaas, schoot er 1 langs me tegen maatje zn been, en er eindigde er 1 voor mij.

Leuk om keer gehad te hebben, maar daar blijft het ook wel bij.

Deze ook 3 van gehad. De produckt film gaf al duidelijk aan dat het eruit schoot dus de mensen die zeggen dat het gevaarlijk is vind ik een beetje overdreven. Mensen die bij mij bij deze fontein stonden heb ik duidelijk verteld dat ze wat afstand moesten houden. En als de Plof kwam stonden ze allemaal te lachen! Ik zou dit weer kopen!

Welk plastic hebben jullie het over, kon het bij allemaal zo er af pakken...

Er zat op die van mij een plastic kap over het hele product heen. Zo strak dat hij er niet uitgeschud kon worden zoals eerder gezegd (en dat ook in de lijn der verwachting ligt.)

Zo strak dat er geen vinger tussen het plastic en het product te krijgen was. En geen andere logische manier van verwijderen. Uiteindelijk een mes erin gezet.

10 meter spreiding had het goed gemaakt :D maar helaas :p

Het was op alle fronten dramatisch.

Ja, zat gewoon plastic deksel over hele ding heen dat je er zo af schoof, zelfs eens (yay!) zónder plakbandjes
Denk dat je dan geluk hebt gehad. Die deksel zat er bij mij (en meerdere andere hier) zo strak omheen dat je ze er niet af kreeg zonder de hele fontein uit elkaar de trekken. Denk dat dat plastic te lang verwarmd was en daardoor vastgesmolten aan het omhulsel. Waren het maar weer de vertrouwde plakbandjes.. 🤣

Was hier ook al aan het hannesen met die deksel. Toen maar zwaar geschut ingezet, namelijk een schaar. Hier schoten de clusters netjes er uit, maar voor de verder rest niet zo boeiend.

De fontein zelf is wat mij betreft best saai. Maar het einde maakt heel veel goed.

Vooraf door @Vuurwerkfeestje NL al gewaarschuwd dat ik echt 15 meter afstand moet houden. Daarom er voor gekozen deze af te steken op een groot open veld. Hier was perfect ruimte voor deze fontein zonder enig gevaar. Maar in een straat is dit wel een gevaarlijk ding.

Back
Bovenaan