Ex Machina *Nieuw 2025*

Allemachtig zeg, dit het Margriet of het Libelle forum?
Ik krijg al last van negen kruitstress als ik zie hoeveel compound boxen per strekkende meter worden besteld door sommigen. Maar een heftige fontein in uitwerking laat men staan? 🫣
Haha, zo is het maar net.. Lekker die crackling in je haar man.. Had vanmiddag ook al brandgaten van die Blasters.. Net zo leip, kids vinden ze geweldig! Wel een brilletje op!

Haha, zo is het maar net.. Lekker die crackling in je haar man.. Had vanmiddag ook al brandgaten van die Blasters.. Net zo leip, kids vinden ze geweldig! Wel een brilletje op!
Het is allemaal leuk en aardig, tot dat zo'n cluster bij een kind in de capuchon vliegt... Menig consument ziet dit echt niet aankomen hoor. Tuurlijk is het voor ons freaks een tof product, maar als je kijkt hoeveel problemen dit kan veroorzaken zet dit vuurwerk eigenlijk alleen maar in een nog slechter daglicht.

Het is allemaal leuk en aardig, tot dat zo'n cluster bij een kind in de capuchon vliegt... Menig consument ziet dit echt niet aankomen hoor. Tuurlijk is het voor ons freaks een tof product, maar als je kijkt hoeveel problemen dit kan veroorzaken zet dit vuurwerk eigenlijk alleen maar in een nog slechter daglicht.
Precies dit!

hoe is dit ooit goedgekeurd.. ik snap er echt geen reet van haha. single shots verbod heeft lesli zelf eigenhandig lekker aan mee geholpen maar dan wel met dit komen. bijzonder....

Wat is het probleem? Als je een dikke crackling fontein hebt met harde wind kijk je toch ook uit ?
Dan verwacht je het dus al. In dit geval gaan we weinig wind hebben en verwacht de doorsnee burger dat het een fonteintje is. Dan is 2 meter afstand voldoende aldus de koper, die geen 10 meter breed knetter-effect verwacht. En laten ouders met kinderen nou net wat lakser zijn als het fonteinen betreft.

Ja, ik vind hem gaaf maar wat mij betreft mag Lesli hem ook gewoon van de markt halen of er een duidelijke waarschuwing bij leveren.

Leuk artikel voor de liefhebbers die weten wat het doet. Maar kan gevaarlijke situaties opleveren in kleine straatjes of met mensen die te dicht op staan.

Haha DIKKE PANIEK!

Ik vind m mooi! Misschien was dit exemplaar wel een uitschieter(woordgrapje)? Zou ook kunnen he boys. Of filmert stond zelf te dichtbij? Loopt wel los joh, moraal ridders

Haha DIKKE PANIEK!

Ik vind m mooi! Misschien was dit exemplaar wel een uitschieter(woordgrapje)? Zou ook kunnen he boys. Of filmert stond zelf te dichtbij? Loopt wel los joh, moraal ridders
Je kunt zelf je nickname wel wijzigen naar Ex Machina, vliegt net zo wild in 't rond te knetteren :idea:

• Like
Waarderingen: Blup
Windstootje erbij en het vliegt horizontaal door je straat

Nee dat is heeeeeel goed van je joh! Dikke pluim voor jou. Ik kan er om lachen dat Sws de helft van jullie vroeger met nitraten heeft lopen slingeren en zich nu druk maakt om een fontein van Lesli op basis van een filmpje. Tevens vind iedereen het prachtig als het goud van Funke blokken tot de grond dwarrelt.

Enfin;

ontzettend goed van je Richard, held van de samenleving.

Terug on topic van dit levensgevaarlijke apparaat!

Back
Bovenaan