Event Golden Autumn *NIEUW 2025*

Ik vond m prima op de demo. Mooie goud bak.

Ja eens.. Ik had niet eerder echt een goed filmpje gezien van deze Golden Autumn. Ik heb hem nog niet gekocht en wil het eigenlijk ook niet omdat ik genoeg Rubro heb, maar hij knipoogt wel sinds gisteren. Kan weleens leuk uitpakken in de straat deze.

Mooie bak bij de demo. Kwam sterk over en in de straat sta je 6-8 meter af van een 300shots 25 mm herrie maker. Ik vind het wel wat.

199.95 bij gebro, maar hij was op de demo wel heel heftig hoor, dus ik ga erzelf vanuit dat die in de straat straks gaat tegenvallen ,moet gezegd worden dat er wel veel tubes tegelijk de lucht in gaan dus dat versterkt wel alles 😉
Én inmiddels weer terug naar 219 gezet?? Lijken wel dagprijzen zolangzamerhand 😂

en los vd prijsaanpassing heeft die bij gebro ook ineens een andere naam gekregen ,event world class gold ???? art nr 962 ??

art nr is hetzelfde, maar hebben ze dan gelijk de echte productie (tov de demo) maar gelijk aangepast qua naam en wat is er dan nog meer aangepast ??? hmmm

Laatst bewerkt:
en los vd prijsaanpassing heeft die bij gebro ook ineens een andere naam gekregen ,event world class gold ???? art nr 962 ??

art nr is hetzelfde, maar hebben ze dan gelijk de echte productie (tov de demo) maar gelijk aangepast qua naam en wat is er dan nog meer aangepast ??? hmmm
Hmm apart idd

Haha dat lijkt me wat te ver gezocht... Denk eerder aan een foutje aangezien ze hem overal Event Golden Autumn noemen behalve daar

Haha dat lijkt me wat te ver gezocht... Denk eerder aan een foutje aangezien ze hem overal Event Golden Autumn noemen behalve daar
staat ook als dusdanig op de foto ,en omlabeling van een nieuw product zou wellicht kunnen om de winkeliers de ruimte te geven om niet allemaal "dezelfde" doos in het assortiment te hebben en dus ook wat ruimte hebben qua prijzing

Er is een andere naam op gefotoshopped maar de artikelnummers zijn gewoon hetzelfde, dus hier zit geen functionele reden achter.

Back
Bovenaan