Ik vond m prima op de demo. Mooie goud bak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ooh zag er zeker goed uit en klonk nog beter zelfs, maar productie of ?? Krijg toch de coconut bounty én de color hypnose kriebels een beetjeIk vond m prima op de demo. Mooie goud bak.
Ik vond m prima op de demo. Mooie goud bak.
Én inmiddels weer terug naar 219 gezet?? Lijken wel dagprijzen zolangzamerhand199.95 bij gebro, maar hij was op de demo wel heel heftig hoor, dus ik ga erzelf vanuit dat die in de straat straks gaat tegenvallen ,moet gezegd worden dat er wel veel tubes tegelijk de lucht in gaan dus dat versterkt wel alles![]()
Hmm apart idden los vd prijsaanpassing heeft die bij gebro ook ineens een andere naam gekregen ,event world class gold ???? art nr 962 ??
art nr is hetzelfde, maar hebben ze dan gelijk de echte productie (tov de demo) maar gelijk aangepast qua naam en wat is er dan nog meer aangepast ??? hmmm
indekken misschien qua kwaliteitsverschil ??Hmm apart idd
indekken misschien qua kwaliteitsverschil ??
staat ook als dusdanig op de foto ,en omlabeling van een nieuw product zou wellicht kunnen om de winkeliers de ruimte te geven om niet allemaal "dezelfde" doos in het assortiment te hebben en dus ook wat ruimte hebben qua prijzingHaha dat lijkt me wat te ver gezocht... Denk eerder aan een foutje aangezien ze hem overal Event Golden Autumn noemen behalve daar
sorry overmacht ,heb nu eenmaal een gecompliceerd breinNiet zo overgecompliceerd denken... Gebro gooit soms gewoon een andere naam erover. Ze hebben de rubro gold dakota ook ''gold box'' genoemd
scheelt hij stond toch al niet op het lijstje hierEr is een andere naam op gefotoshopped maar de artikelnummers zijn gewoon hetzelfde, dus hier zit geen functionele reden achter.