Enschede 31-10-2010

Ik ben zéér benieuwd naar vuurwerk filsm van de 550D! Is het wat? De camera is zo nieuw, en er zijn nog geen ervaringen mee met vuurwerk filmen. Daarom wil ik graag weten wat het resultaat is, en of je bv. handmatig kunt scherpstellen.

Ik denk dat je het bestand direct op youtube kunt zetten; daarvoor is geen converteren nodig.
Ja hoor, prima beeld + geluid, zat in het begin alleen een beetje te knoeien (ook voor het eerst dat ik er vuurwerk mee film (had de iso per ongeluk op 6400 staan. :bonk:))

Komt erop neer dat je het beste een 17-55 lensje kunt gebruiken (heb zelf de Canon 17-55 F2.8 IS). En dan de manual zoom op infinity zetten (alles was verder weg dan 3 meter).

Zal het eens proberen zo te uploaden. Heb wel een .mov naar .avi convertor gevonden, maar die kwaliteit is bagger.

Ik ben helaas niet geweest maar achteraf was dat niet zo erg aan de filmpjes te zien... een kleine teleurstelling.

Wat waren die dreunen op het begin?:p
iedereen schrok zich dood haha, zeker om de aandacht te krijgen.

ik zag toen de show bezig was dat er mensen in de verte ook vuurwerk aan het afsteken. Ze dachten zeker, nu valt het niet op

Heten die opdonders zo?:p
De mines waren echt mooi met dikke doffe dreunen!
was dit een gemiddelde lange of een korte show?
hij duurde toch bijna wel 20 minuten.

Ik ben helaas niet geweest maar achteraf was dat niet zo erg aan de filmpjes te zien... een kleine teleurstelling.

we hebben het hier wel over een kermis show he.
ik zie niet veel van dit soort shows als afsluiting van de kermis.
maar wel grappig dat jij een beoordeling kan geven van een filmpje,volgende keer gewoon wel komen..en dan kan je vertellen wat nu wel of niet goed was lijkt me:wink:

ik heb me wel vermaakt gisteravond,het gaat steeds drukker worden,je kan ja bijna nergens meer bij.
de voorjaars-show van 2010 blijft mijn nummer 1 hoor..deze zat net iets beter in elkaar.:p

Ja hoor, prima beeld + geluid, zat in het begin alleen een beetje te knoeien (ook voor het eerst dat ik er vuurwerk mee film (had de iso per ongeluk op 6400 staan. :bonk:))

Komt erop neer dat je het beste een 17-55 lensje kunt gebruiken (heb zelf de Canon 17-55 F2.8 IS). En dan de manual zoom op infinity zetten (alles was verder weg dan 3 meter).

Zal het eens proberen zo te uploaden. Heb wel een .mov naar .avi convertor gevonden, maar die kwaliteit is bagger.

zowww op jouw filmpje zit ook zeker te wachten, wil wel eens weten hoe het eruit ziet met die camera :D alvast bedankt voor je post.

+ zozo jullie mogen niet klagen over zulke kermis shows !
Ik was afgelopen week bij een showtje..... dit was ff een stukkie beter ( weet natuurlijk niet wat voor budget er voor die shows zijn uitgegeven ! dus echt oordelen kan ik er niet over. Maar deze zag er goed uit ! :D Nogmaals alvast bedankt dat je het filmpje hier gaat posten !

Gr stefan

Bij deze nog mijn films:

Part 01
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Part 02
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hij is nog bezig met verwerken;)..
Het beeld loopt niet altijd even lekker, omdat ik niet echt goed de ruimte had om goed met het statief om te gaan, aangezien het nogal drukken was met al die jongeren om me heen:p

Back
Bovenaan