Enschede 31-10-2010

De show was echt super!:D
op het begin gingen de lichten uit,
en toen opeens KABOEMMM:bonk:
en toen nog een keer, daarna begon de show!

Leuke show, maar het begint toch een beetje teveel te lijken op voorgaande jaren. :) Zal kijken of ik morgen mijn filmpje kan uploaden.

Vond de show lichtelijk tegen vallen. Vond de show de vorige keer een stuk sterker in elkaar zitten. Niet alles liep synchroon, waardoor een aantal keer cakes niet tegelijk stopten. Na een paar keer vond ik dat toch storend overkomen. Daarnaast werd er ook veelvuldig gebruik gemaakt van candels, wat voor mij net iets te was.

Wat ik wel erg sterke elementen vond waren de mines op het eind, wat een geweld kwam daar van af zeg! Ook heerlijk dat doffe geluid. En ze hadden twee zonnen op een hoogwerker geplaatst, wat ik ook goed vond overkomen:)

Filmpje volgt zo spoedig mogelijk!:)

heerlijke show weer.
was een totaal andere show na mijn mening hoor.
helaas was ik aan de late kant en stond ik op een iets mindere plek:rolleyes:
maar vele leuke dingen gezien,vooral met de hoogwerker.
en dan de finale die ging gewoon nergens meer over......meer dan top.

morgen nog even kijken naar de filmpjes,kunnen we nog even na genieten van deze herfstvuurwerkshow.

de heren van Dream hebben hun best weer gedaan :cool:

groet oerend

Vond de show lichtelijk tegen vallen. Vond de show de vorige keer een stuk sterker in elkaar zitten. Niet alles liep synchroon, waardoor een aantal keer cakes niet tegelijk stopten. Na een paar keer vond ik dat toch storend overkomen.

Cakes die synchroon lopen, zal je niet veel zien. Er is er altijd wel 1 of meerdere die even langer doorgaat.

Cakes die synchroon lopen, zal je niet veel zien. Er is er altijd wel 1 of meerdere die even langer doorgaat.

Dat komt inderdaad vaker voor, maar hier vond ik het toch vrij storend overkomen. Aangezien het toch vaker gebeurde, misschien dat het zo heb ervaren op het moment zelf. Zal zo toch nog eens de film er op na slaan:)

Duurt zeker ff om hem te uploaden.

Hij is bezig met capturen, dus geduld is een zeer schone zaak:rolleyes:

EDIT:
De video komt morgenavond online te staan, nu moet ik echt gaan pitten;)

Laatst bewerkt:
Hierbij vast wat foto's.
Dit was de eerste keer dat ik foto's maakte bij een show dus kritieken zijn welkom.
Deze waren nog zonder statief dat was achteraf wel een groot gemis.
1146897768_5_t0o5.jpeg

1146898017_5_79Z9.jpeg

1146898237_5_O1_r.jpeg

Ik ben gisteren natuurlijk ook wezen kijken, is altijd een leuke show om mee te pikken en lekker dichtbij :D

Ik vond het op zich wel een lekkere show..er zaten zeker wat foutjes in maar je kunt niet alles hebben :D Wat ik wel jammer vond was het gebruik van de vele candles die lukraak door elkaar schoten...daar kun je veel leukere dingen mee doen. Bijvoorbeeld lekker ritmisch en opbouwend zoals het bij sommige stukken ook gebeurde (veel beter!)
De finale was wel bruut maar ik mistte een goed einde....de concussions!!!
Waar waren die? Vind dit bij deze show horen hoor :p

De mines waren een zeer goede toevoeging en hoogwerker ook.

Cakes die o.a. geschoten zijn:

Bonfireworks: Colorful Sky (prachtige cake is dit trouwens!)
Bonfireworks: Wodka Blue (bekende cake, niet heel geweldig..)
Bonfireworks: Colourfull Thunder Tail (100 shots blokje met ti-salute)
Bonfireworks: Crazy Thunder (multicolour peony's)
Bonfireworks: Golden Dream (blue mine to golden willow?)

Moet nog even een programma zoeken waar ik mijn films mee kan omzetten (heb de show opgenomen met een Canon 550D)

Dir waas a leuke Vuurwerk.

What a nice show yesterday Evening in Enschede. The Stepper Elements are Fantastic and the pots in the End. Fantastic :applause:

My Video is Uploading in the Moment an will come soon....

Cakes die o.a. geschoten zijn:

Bonfireworks: Colorful Sky (prachtige cake is dit trouwens!)
Bonfireworks: Wodka Blue (bekende cake, niet heel geweldig..)
Bonfireworks: Colourfull Thunder Tail (100 shots blokje met ti-salute)
Bonfireworks: Crazy Thunder (multicolour peony's)
Bonfireworks: Golden Dream (blue mine to golden willow?)

Moet nog even een programma zoeken waar ik mijn films mee kan omzetten (heb de show opgenomen met een Canon 550D)

Er is alleen maar bon geschoten volgens mij. Heb ook de volgende cakes gezien:
- Weeping Willows
- New Kids on the Block
- Cracking Meteors
- Treasure Island
- Earcatcher
- Gorgeus
- Outrageous
- Splitting comets
- Golden Dream (is trouwens geen blue mine to golden willow maar een consu versie van de jorge 338)

Verder had er van mij ook wel wat anders dan bon geschoten mogen worden eigenlijk, maar dat terzijde :D

Dir waas a leuke Vuurwerk.

What a nice show yesterday Evening in Enschede. The Stepper Elements are Fantastic and the pots in the End. Fantastic :applause:

My Video is Uploading in the Moment an will come soon....

Schade das ich dir nicht getroffen habe. Vielleicht nachtes mal?
(vertaling: Jammer dat ik je niet gezien heb :D)

:bye:

Ik ben zéér benieuwd naar vuurwerk filsm van de 550D! Is het wat? De camera is zo nieuw, en er zijn nog geen ervaringen mee met vuurwerk filmen. Daarom wil ik graag weten wat het resultaat is, en of je bv. handmatig kunt scherpstellen.

Ik denk dat je het bestand direct op youtube kunt zetten; daarvoor is geen converteren nodig.

Back
Bovenaan