Enschede 19-04-2009

das op dezelfde plek waar wij altijd staan hahahahahah

en jullie hebben het over 21.00 maar dat is bij de herfst kermis zo ,ik weet niet hoelaat het vanaaf is hoor dat nog wel

grtzzz

Voor degene die het willen weten. Waar oerendhard, en horsebrand hoogstwaarschijnlijk weer zullen staan....

oude foto man:p ziet er nu anders uit.
ik heb een andere gevonden.

volkspark05.jpg

groet remco.

hey basje

dat gaan we zeker doen ,ik sms je straks wel ff ,we staan in ieder geval weer op dezelfde plek als afgelopen jaar

grtzz

Zo, net weer terug uit Enschede....
Ik moet zeggen, dat was het tripje wel weer waard! Heel wat anders dan de show afgelopen herfst...
Een klein minpuntje was dat ze te vroeg begonnen..nu moest ik het begin missen :sad:
Maar gelukkig niet getreurd...het geweld vloog me om de oren met consumenten vuurwerk van verschillende merken waaronder Marijn (groentje, levensgenieters topcakes hoor, telkens weer!), Proline, Crown enz...
Erg super vond ik de prof. mines en op het eind de ground salutes....hou die erin :D

Ik hoop btw dat iemand het gefilmd heeft? zou de show namelijk graag weer willen zien... :p
Leuke bijkomstigheid was dat ik weer een gezicht bij een naam zag :wink:

Oftewel even kennisgemaakt met Leo:devil:

zo wij zijn er ook weer

het zag er weer goed uit de show ,en heb natuurlijk weer gezellig staan praten met een aantal bekenden van hier (bassie1978 , leo 303,) en ik was samen met lodyx.
verder geen bekenden gezien helaas.

grtzzz

Show begon niet te vroeg hoor, begon zo rond 21:10, dus zelfs iets te laat. Maar goed... Vond het een betere show dan de vorige keren. En schrok me echt de pleuris bij de finale, had echt niet van die knallen verwacht... :D

was idd een erg leuke en goede show.
veel beter dan de herfstshow,maar het weer was nu natuurlijk ook prima.
te vroeg begonnen? was gewoon iets na 9 uur hoor.
ik heb genoten van de hele show maar vooral van de ground salutes.
heerlijk!! en net zo als horsebrand even dat kippenvel op het eind.:D

Dreamfireworks prima gedaan, thanks!

(ik denk alleen niet dat de ground salutes terugkomen,tenminste als ik dat zo hoorde van frits:p... )

Die ground salutes of wat het ook waren heb ik al eerder gehoord / gezien bij de show op de kermis dacht ik. Was volgens mij 2 shows terug. Toen waren er 2 of 3 stuks gebruikt bij de opening, halve minuut voordat de show echt begon ongeveer.

Die ground salutes of wat het ook waren heb ik al eerder gehoord / gezien bij de show op de kermis dacht ik. Was volgens mij 2 shows terug. Toen waren er 2 of 3 stuks gebruikt bij de opening, halve minuut voordat de show echt begon ongeveer.

ja klopt, het zijn volgensmij ook geen ground salutes
heeft idd een andere naam. maar welke? :p
maar het knalde wel goed.

was idd een erg leuke en goede show.
veel beter dan de herfstshow,maar het weer was nu natuurlijk ook prima.
te vroeg begonnen? was gewoon iets na 9 uur hoor.
ik heb genoten van de hele show maar vooral van de ground salutes.
heerlijk!! en net zo als horsebrand even dat kippenvel op het eind.:D

Dreamfireworks prima gedaan, thanks!

(ik denk alleen niet dat de ground salutes terugkomen,tenminste als ik dat zo hoorde van frits:p... )

Ja, ik vond het ook een goede show.
Lekker full sky met de cakes en dan die candles er bovenop.
Tja, en de finale met die concussions, kippevel verdorie !

Ja, ik vond het ook een goede show.
Lekker full sky met de cakes en dan die candles er bovenop.
Tja, en de finale met die concussions, kippevel verdorie !

Helemaal mee eens. Ook een leuk begin. Niet te lang aandacht besteed aan bengaals vuur, maar meteen ook wat de lucht in. Verder knalde het goed door. De lucht was constant gevuld.

Die candles vond ik ook mooi er bij. Lekker geluidje maken die. :D

En ja...die concussions moeten blijven:D Geweldige dingen:D

Oké ze begonnen zelfs iets te laat, maar had het liever om half 10 ofzo gezien.
Nu was het naar mijn idee nog net iets te licht (en ik was bijna te laat) :wink:

Maar ik was positief verrast door de show!
Leuke opbouw, leuke effecten. Tails waren super, met die spinners erbij.
Ook lekker veel multi-colours gezien, setje goeie crosettes, dikke mines.
Finale met die concussions was super :D
En tja, nu kunnen we niet meer zonder hè :) Vanaf nu elke keer meer, en harder aub! :)
10 minuten na de show ging er trouwens nog een stukje finale af haha, mooi was dat.
Leek erg veel op die Sound King batteria (x3 ofzo). Lekker hoor.

Goed om de heren mede-freaks uit de regio (weer) eens te meeten :)

Back
Bovenaan