Enschede 19-04-2009

Prof is idd erg ruim want als je een letterbord gebruikt valt het al onder prof vuurwerk meen ik ? of heb ik het nu verkeerd begrepen ?

:p
Prof is idd erg ruim want als je een letterbord gebruikt valt het al onder prof vuurwerk meen ik ? of heb ik het nu verkeerd begrepen ?

Goede vraag. Weet iemand hier het antwoord op?

Als er letterborden gebruikt worden, en dat staat in de vergunning, dan is alles opgenoemd. Ook de maten shells etc.

Maar ik kan me goed voorstellen dat een letterbord onder prof. vuurwerk valt. Met dat doorverbinden, en je gebruikt schietlont?

Nouja er loopt hier vast wel iemand rond, die er een heeeel goed antwoord op heeft.:p

Heb even nagevraagd aangaande die letterborden en dat valt onder een normale vergunning dus heb je geen prof vergunning voor nodig mits je certificaat GV hebt.

Onder prof valt alles wat een consument niet op 29-30-31 dec kan kopen of als het totaal gewicht meer dan 100 Kilo is.

Zullen we nu back ontopic gaan ? :)

Reikhalzend uitkijken naar de Enschedese Paaskermis

ENSCHEDE - Een kleine honderd attracties verrijzen sinds maandag in het Volkspark. De woonwagens staan er pal naast. De rijdende school Prinses Margriet is meegereisd naar Enschede en heeft aan de rand van het park een eigen plek gevonden, waar de kinderen van de kermisexploitanten naar school gaan. De zon schijnt, de stemming onder de exploitanten is deze dinsdag opperbest. Optimisme overheerst. „Als mensen meer in eigen land blijven of korter op vakantie zijn, gaan ze eerder naar de kermis. Daar gaan wij van profiteren,” is de overtuiging van William Brunselaar.

De kermis in het Volkspark is geopend van zaterdag 11 tot en met zondag 19 april.
op de laatste dag van de kermis wordt deze spectaculair afgesloten met vuurwerk.

Gisteren van Oerendhard gehoord, dat het geen hele lange show word, maar wel met veel vuurwerk.:D

Klinkt wat mij betreft goed...heb liever een korte goede show, dan een lange saaie show:D

even afwachten he,ik weet verder ook niet veel meer hoor:p
maar weet wel dat Dreamfireworks er gewoon een leuke show van wil maken zondag.

ik heb er zin in :cool:

Ook aanwezig.
Ben benieuwd, maar zullen we zondag wel zien.
Mischien tot dan.

tijdstip is altijd om 21:00 uur :wink:

(- zondag 19 april, om 21.00 uur: officiële afsluiting door een grote vuurwerkshow)
logo.gif

om 21:00 uur is het nog niet eens donker :rolleyes:
zal het dan wel iets later worden? we zien het morgen.

ik heb er zin in, tot morgen mensen.:D

Is altijd rond 21:00, ja... En dan is het toch redelijk donker? Hoop trouwens dat het morgen net zulk mooi weer is als de rest van de week. Mag alleen wel iets minder hard waaien. Ik ben er in ieder geval ook weer bij. Hoop wel dat deze show beetje vernieuwend word want de vorige shows op de kermis leken allemaal heel erg op elkaar.

Is altijd rond 21:00, ja... En dan is het toch redelijk donker? Hoop trouwens dat het morgen net zulk mooi weer is als de rest van de week. Mag alleen wel iets minder hard waaien. Ik ben er in ieder geval ook weer bij. Hoop wel dat deze show beetje vernieuwend word want de vorige shows op de kermis leken allemaal heel erg op elkaar.

Het weer kun je in Enschede nooit vertrouwen. Ik ben er nu 3? keer geweest met Oerendhard, en nog altijd regen gehad:angry: Ik neem een paraplu mee, ook al is het volmaakt helder:angry:

:p

Back
Bovenaan