Enschede 19-04-2009

moontan

VWC lid
Wie: Dream Fireworks
Waar: Enschede, Volkspark
Wanneer: 19 april 2009
Tijd: Tussen 20.30 en 22.15
Wat: Proffessioneel vuurwerk

Vuurwerkbesluit
Gedeputeerde Staten van Overijssel delen mee dat zij op 26 januari 2009 aan Dream Fireworks B.V. te
Enschede een ontbrandingstoestemming hebben verleend. Dit besluit is verzonden op 2 februari 2009.
De ontbrandingstoestemming heeft betrekking op het afsteken van vuurwerk op 19 april 2009, in het
Volkspark te Enschede. Het tijdstip van afsteken op 19 april 2009 ligt tussen 20.30 uur en 22.15 uur.

Afsluiting van de Paaskermis van Enschede dus.

Maar ik zie staan: professioneel vuurwerk?

Voorheen waren deze shows altijd met consumentenvuurwerk.
Nu gaan ze eindelijk weer groter schieten dus?? :D

Afsluiting van de Paaskermis van Enschede dus.

Maar ik zie staan: professioneel vuurwerk?

Voorheen waren deze shows altijd met consumentenvuurwerk.
Nu gaan ze eindelijk weer groter schieten dus?? :D

ja ik zie het ook staan! :D dat zou beter zijn zeg....zal hier waarschijnlijk wel aanwezig zijn...

ik ga ook weer heen natuurlijk.
dit keer moet het gewoon droog zijn:p
en het moet weer een leuke/goede show worden van Dreamfireworks,de vorige show viel me gewoon erg tegen.

afsteektijd is trouwens altijd om 21:00 uur

Yep, ook ik zal hierbij aanwezig zijn. Inderdaad zoals oerendhard het al verwoord, ik hoop dat het dit keer mee zit met het weer en dat het een leuke show wordt. :)

juist, in wederom een verregende show heb ik ook niet veel zin.... :D
@stefanfreak: dat weet ik, maar een prof tintje aan de show zou wel een pluspunt omdat dan enschede weer een stapje verder gaat dan alleen consumentenshows...

show

show

nou wij zullen ook weer aanwezig zijn, (oost-nederland, en hengelo vw, en subarufreak dus) en hopen ook dat we dit keer niet nat regenen en dat de show iets intressanter is als de vorige keer.

dus bassie1978 denk dat we weer met z'n allen gaan ofniet:D hahaha

grtzzz

Ook ik ben zeker van de partij.
Ben zeer benieuwd wat het dit keer word.
Heb er zin in.

ik voel ook meteen weer een kleine meeting opkomen als er zoveel mensen heen gaan.
misschien toch maar weer kijken of we ergens samen kunnen komen .

grtzzz

:confused: leg eens uit wat je bedoelt

Hij bedoelt een proffesionele singel shot. (dus niet een thunderking of shock) Proffesionele singel shots hebben meestal als effect een tail of mine. Deze mogen hier wel geschoten worden omdat hier een kleinere veiligheidsafstand voor aangehouden wordt. Evenals Prof romeinse kaarsen, bengalen en fonteinen. Het is dus een mix van consumenten vuurwerk (cakes) en wat licht proffesioneel materiaal. :wink:

Als ze er nu voldoende single shots neerzetten, en goed timen, dan is dat zeker vet!
Denk toch dat ze de vorige show ff dubbel en dwars willen gaan verbeteren.

Hij bedoelt een proffesionele singel shot. (dus niet een thunderking of shock) Proffesionele singel shots hebben meestal als effect een tail of mine. Deze mogen hier wel geschoten worden omdat hier een kleinere veiligheidsafstand voor aangehouden wordt. Evenals Prof romeinse kaarsen, bengalen en fonteinen. Het is dus een mix van consumenten vuurwerk (cakes) en wat licht proffesioneel materiaal. :wink:

Is dit echt zeker? Want ik kan het zo niet vinden wat er precies geschoten gaat worden.

Aangezien professioneel vuurwerk, nogal een ruim begrip is...

Back
Bovenaan