[Dynasty] Mayday

Ik vindt dit toch wel een mooie cake die zeker niet zal ontbreken bij mij in de straat op oudejaarsavond.
Het mooi van deze cake zijn de verschillende effecten die deze cake bevat.

Erg mooi filmpje, smilli.
Een van de weinigen waar ik de kleuren zo goed op kon zien van deze bak.
Het geluid was ook goed.
Ik begin hem steeds mooier te vinden en ben dus ook blij dat ik deze nog heb besteld :)

Eindelijk live gezien en ga nu mee in het enthousiasme... een ToPpeR!
Een show op zichzelf. Die komt zeker op de lijst.

Dit jaar is het wolff toch weer gelukt om een aantal Toppers, met een hoofdletter,
toe te voegen aan hun collectie. Want de Mayday is echt weer een show op zichzelf. Deze zorgt echt voor een goedgevulde lucht met erg mooie effecten.

Filmpje van de Mayday:
(HD)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

In 1 woord GEWELDIG ! Mooie grote gevarieerde boeketten met een lekkere burstknal en hummer effecten.

helaas ging deze behoorlijk fout bij mij,
Hij stond tussen het doorlont project op een grote plank, en klapte halverwege volledig uit elkaar, alle tubes knalde weg, en zeker 3 boeketten knalde op de grond.
erg jammer, het eerste gedeelte van de cake zag er prima uit !!

En helaas moet ik zeggen dat bij mij de pot ook compleet uit elkaar knalde, echt levensgevaarlijk. Sorry dat ik dit moet posten, ik wil Wolff niet in diskrediet brengen, maar veiligheid echt boven alles. Iedereen schrok zich een hoedje die er omheen stond.

Dit gebeurde overigens maar bij 1 cake van het hele karton, maar dat is sowiewo 1 teveel en nu ik lees dat het bij anderen ook is gebeurd, moeten de chinese arbeiders even goed op de vingers worden getikt.

De cakes die het wel goed deden waren wel super geweldig hoor. zeer gevulde lucht, keiharde burstknallen, spinners, hummers echt van alles door elkaar heen. Je kunt het chaos noemen, maar ik hou ervan bij deze cake

Ik vond het een zeer mooie cake! Bij ons ging er 1 boeket niet helemaal de lucht in en knalde vlak voor ons, maar dat gebeurt wel vaker bij andere cake's !!

Jammer dat ie bij andere uit elkaar klapte want het was een zeer mooie cake! (hopen dat die volgend jaar terug komt met verbeteringen!)

Was een schitterende cake, mooie spinning tails en hummers. Sommige boeketten klapten alleen heel dicht boven de grond uit elkaar.

Dit was mijn beste cake van de avond. Het tempo was snel en door de verschillende boeketten en de spinnig tails was dit een show op zich. Ik had het beste deze cake als eind cake kunnen gebruiken.

Werkelijk een topcake van de bovenste plank. Grote boeketten (ook wat kleinere, zoals de oranje wave) en lekker veel kabaal.
Iedereen vond hem gewoon super. Ik had hem gebruikt als opening.

Ik kan er verder eigenlijk weinig over zeggen.. Hij is gewoon op alle fronten goed. Zeker voor het bedrag van €40, wat hij dubbel en dwars waard is.

Ik had hoge verwachtingen van deze cake. De boekketten waren groot en het tempo was lekker hoog toch kwam bij mij het geluid van de hummers niet goed tot zijn recht rond 00:15

Ik vond t ook een topbak. Elke keer drie schoten tegelijk waarvan 1 met die lekkere spinning tail erin, topper!

Ik had hem ook besteld voor deze jaarwisseling.
Helaas kon de winkelier hem niet leveren.
Na dit topic gezien te hebben baal ik er nog meer van:wink:.
Schitterende cake.

Ziet er top uit die straatfilm! Had hem ook 2x besteld, geleverd gekregen, maar niet afgestoken... :bonk: Spijtig, want dat had een mooi spektakel gegeven! :p

Bij mij hield deze cake er na 3 schoten op.... Daar stond ie dan. Na een half uur opnieuw open gemaakt en nogmaals aangestoken. Zonde om weg te gooien!

Back
Bovenaan