[Dynasty] Mayday

Potverdikkie, wat is het toch een heerlijk blok! Lekker chaotisch, maar toch mooie effecten. De speciale fluit maakt het natuurlijk helemaal af!
Kan niet wachten tot ik deze aan mag steken :)

Geweldige cake, heerlijke effecten door elkaar, zeker een topper. Ik kreeg alleen het gevoel dat de fluit bij de spinners het niet zo goed deed, of was dat juist de bedoeling?

Voormij de verassing van de avond!
Erg mooie cake.
Flinke burst veel afwisseling en heerlijk constant tempo!

Vind die label als 112 fotograaf ERG leuk:D De effecten, voor die prijs, ook zeker zijn geld waard:D Dus misschien ga ik hem nemen, als me budget het toelaat:D

Mijn filmpje van de Mayday, geschoten op de demo van Ano Vuurwerk

http://www.youtube.com/watch?v=2UgYlh253vI

img_1987.jpg

Laatst bewerkt:
Ik houd op zich niet zo veel van mixed cakes, maar deze vind ik erg gaaf.
Voor een bonte finale is deze bak perfect denk ik.

Ik vind het nog steeds niet erg grote boeketten lijken en nogal 'n ratjetoe. Hoe zat die effectgrootte in 't echt?

Ik vind het nog steeds niet erg grote boeketten lijken en nogal 'n ratjetoe. Hoe zat die effectgrootte in 't echt?

Let wel, we stonden er minimaal 60 meter en waarschijnlijk zelfs 80 tot 100 meter vanaf. Want we stonden met alle camera's achter de mensen.

Effectgrootte was niks mis mee. Dat het een ratjetoe was klopt inderdaad wel, maar niet anders dan de al eerder vertoonde films laten zien. Dat was dus te verwachten, en misschien zelfs juist wat deze cake zo goed maakt.
Heb hem lekker op mijn lijst staan, kan niet wachten om er pal onder te staan :)

Filmpje volgt binnen een uur.

Back
Bovenaan