[Dynasty] Black Dragon Box [Ass.]

Mijn aandacht heeft dit assortiment sowieso getrokken. Volgens mij zijn zit cakes waarbij de hemel zeer goed gevuld is, en dat wil iedereen toch? Prima te gebruiken denk ik ook bij een gouden finale, mocht je een showtje in je gedachten hebben.
Hopelijk kan ik ze nogmaals beleven tijdens een demo, om zo mijn eindoordeel op te kunnen maken of ze op mijn lijst komen te staan. En qua prijs...tja met een leuke korting vallen ze volgens mij best mee.

De prijs buiten beschouwing gehouden ben ik ook gecharmeerd van deze pakket.
De effecten kloppen bij mij gouden willows,strobe,fluitstaarten, glittering willows en er zit ook een salvo cake bij.
Wil deze ook nog een keer op een demo zien.

Laatst bewerkt:
Ik sluit me compleet bij Jawe aan, ik ben bijzonder gecharmeerd van elke cake in dit assortiment. Alleen past de prijs niet in mijn budget, helaas. Maar voor degenen die hem wel zullen aanschaffen kan ik wel met zekerheid zeggen dat de buren vol bewondering gaan staan kijken :)

Jongens, echt waar wat is me dit een mooi pakket! Heb net deze cake's in de showroom bij onze lokale dealer mogen aanschouwen, en kan één ding zeggen TOP!!! mooi formaat, goede kokers en keurig afgewerkt...

Had deze producten tot mijn verbazing nog niet gezien en was daarom meteen gaan zoeken. Van wat ik op de filmpjes heb mogen zien kan ik met bijna 100% zekerheid zeggen dat deze voor de deur komt! Ga nog proberen hem life te aanschouwen, maar ik denk dat ik dan ook niet teleurgesteld zal zijn.

Dus in mijn ogen zeker de prijs waard!!!

Wat een prachtpakket, ik lees alle negatieve reacties nieteens door en sluit me aan bij de positievelingen. Dit is vuurwerk van de bovenste plank, waarom al dat goedkope gedoe met Heavy 3 potjes, super 4-16 ge*** Met dit pakket kun je nogeens lekker de show stelen. Lekker tempo, harde burst, grote GEVULDE uitspattingen en een finale = Perfect!!!

Wat een prachtpakket, ik lees alle negatieve reacties nieteens door en sluit me aan bij de positievelingen. Dit is vuurwerk van de bovenste plank, waarom al dat goedkope gedoe met Heavy 3 potjes, super 4-16 ge*** Met dit pakket kun je nogeens lekker de show stelen. Lekker tempo, harde burst, grote GEVULDE uitspattingen en een finale = Perfect!!!

heb je deze dan live op een show gezien?
heb er over getwijfeld, niet genomen maar misschien next year.

heb je deze dan live op een show gezien?
heb er over getwijfeld, niet genomen maar misschien next year.

Nee dat niet, dat hoeft ook niet altijd. Hij springt live zelfs beter uit de verf dan op film zoals Moontan zegt. Er zijn hier trouwens zat mensen die vuurwerk vanuit filmpjes beoordelen. Ik heb alle soorten filmpjes van dit pakket bekeken en allemaal vond ik ze uitstekend. Even op FPM kijken wil ook weleens doorslaggevend zijn!

mvg :bye:

Ik heb dit pakket wel live gezien bij de demo van Wolff.
Ik heb het pakket inmiddels ook besteld.
Dit pakket met 4 cake,s waren een van de hoogtepunten van de avond, absoluut.
Je kunt ook wachten met wel of niet bestellen totdat je dit assortiment live hebt gezien, je eigen oordeel is het beste.
Maar gaaf en goed is dit pakket zeker..

Bij Valk is dit pakket 189,00 ik heb hem daar dan ook net besteld. Ik bezoek nu liever geen demo omdat ik me wil laten verrassen van 10 meter afstand :p We zullen het wel meemaken haha.

Ik zit nu wel erg met die pakket in mijn achterhoofd.. Ze lijken me prachtig, maar toch twijfel ik, ik denk door de prijs.
De tweede cake op het filmpje van Wolff, is dat vergelijkbaar, slechter of beter dan de óude Sniper?

ik ga deze bekijken op de demo in tiel van 4 dec..ben al over mn budget heen maar zeg nooit nooit...haha! zien er in ieder geval op het filmpje goed uit!

Ik zit nu wel erg met die pakket in mijn achterhoofd.. Ze lijken me prachtig, maar toch twijfel ik, ik denk door de prijs.
De tweede cake op het filmpje van Wolff, is dat vergelijkbaar, slechter of beter dan de óude Sniper?

ik vind um zelfs nog beter dan de eerste goede sniper versie!
en zo goed zijn de andere 3 ook!!!

Ik zelf heb um ook mogen mee maken op de demo!
Heb um nu dus ook 2x besteld!
Ben ik gek,,, nee want nergens koop je zoon bak met zoon lekkere burst en gigantiesh boeket! wat wil je nog meer! dan is 50e per pot echt niet duur:wink:

ik zie bij vuurwerkland steenbergen wel de red dragon box...is die hetzelfde? kan er namelijk niets over vinden...

Laatst bewerkt:
Ik ben ook van mening dat dit echt een topper is. Ok, de prijs is er ook naar, maar je krijgt er zeker kwaliteit voor terug. Heb hem bij de demo van Wolff live gezien en was onder de indruk.

Back
Bovenaan