[Dynasty] Black Dragon Box [Ass.]

de naam "Black Dragon Box" had ook perfect gepast bij het black label ;)

Het verbaasd mij dat niemand het heeft over cake C uit de box of juist die cake niet mooi vind. Dit soort effect wordt toch ook gewaardeerd aan de zware jongens cakes? Natuurlijk is het niet precies hetzelfde, maar wel goed in mijn ogen.

Ik denk dat een prijs rond de 150 a max 175 euro voor nog meer verkoop had kunnen zorgen, maar er valt altijd wel iets te zeiken wat dat betreft.

Op het filmpje van "Robsvuurwerkshop" gepost door fred hoor je de burstknallen overigens beter en daarmee is het zo te horen ook dik in orde

A: Mooie cake. leuk tempo mooie boeketten ook kwa vorm. B: Ronduit slechte cake. Effecten sluiten niet mooi op elkaar aan. en lijkt teveel op A. C: Had een mooie cake kunnen zijn. Alleen door teveel effecten per shot te doen, wordt het een beetje een slappe en rommelige boel. D: Dit vindt ik een mooie afsluitende cake. Lekker tempo en mooi combo's.

Ik ben helemaal overtuigd na het filmpje van RobsVuurwerkShop. Het zijn stuk voor stuk super cakes, er zit wel erg veel goud in alleen dat moet ik maar oplossen met de overige aankopen dit jaar. Super cakes! :D

RobsVuurwerkshopfilmpje is volgens mij een test filmpje
Dan klinkt alles tien keer harder en ziet alles er 10 keer mooier uit...
Ik ben zo'n hollander die dit eerst met eigen ogen op een consumenten demo moet zien of dit de moeite waard is om 2 meyer tegen aan te gooien!
Afwachten dus voor mij..!

moet zeggen dat ik deze box erg mooi vind! maar de prijs vind ik zelf wat te hoog dus ik ga liever voor losse 500 grammers:bye:

ik ben een ff wezen rekenen .
deze cakes kosten 49,75 per stuk .
wat ik op de filmpjes heb gezien zag er goed uit .
maar eigelijk licht de prijs in mijn ogen net tegen de grens van wat nog net kan .
dat maakt het mij toch best lastig om een meening te geven .
wat ik wel vind is als je een laag buget heb , is dat je dit pakket dan beter kunt laten staan

Op het filmpje te zien zijn dit allemaal super cakes! Alleen 50 euro per cake, beetje prijzig maar jaa... erg mooi zijn ze wel. Met een prijs van 160 euro had ik dit pakket nog wel gekocht. Maar 200 euro is 66,66 % van mijn budget. Vind het dan wel zonde!

Is dit wel echt 200 euro waard mensen? wie kan me wat tips geven

Mvg michel

Ik heb de cake,s op de demo van afgelopen woensdag gezien.
Ik vond het goede kwaliteitscake,s met uiteenlopende effecten en allen met harde burst.
Je koopt zeker geen kat in de zak.
Ze zijn de 200 euro zeker waard, omgerekend 50 euro per cake
De vraag alleen is of je het ervoor over hebt, je bent 200 euro kwijt, je moet het hele pakket kopen.

Toch heeft geen van de vier cakes voor mij de X-factor. Ze schieten allemaal zo braaf schot voor schot, en dan een kleine finale. Ze zijn voorspelbaar, hebben niets spannends, en de effecten zijn niet vernieuwend.
Misschien dat de boeketten perfect zijn en de burst uitmuntend. Maar voor het bedrag van 200,- verwacht ik meer dan dat.

Toch heeft geen van de vier cakes voor mij de X-factor. Ze schieten allemaal zo braaf schot voor schot, en dan een kleine finale. Ze zijn voorspelbaar, hebben niets spannends, en de effecten zijn niet vernieuwend.
Misschien dat de boeketten perfect zijn en de burst uitmuntend. Maar voor het bedrag van 200,- verwacht ik meer dan dat.

Zonder het laatste woord te willen hebben, of gelijk te willen krijgen zou ik je toch willen adviseren om deze cake,s tijdens een van de komende demo,s in de gaten te willen houden.
Ik zal je zeggen waarom, ik vind de cake,s op de films veel minder uit de verf komen dan in werkelijkheid, dit geldt voor meer producten trouwens.
Ik zeg niet dat alle nieuwkomers van Wolff goed zijn, maar ik vond deze er in positieve zin uitspringen.
Ja en dan blijft natuurlijk altijd nog het verschil in smaak, daarover valt niet te twisten
:bye:

Mooie cakes maar waar ik aan zat te denken,
WAAROM worden deze geleverd in een houten kist?

Liever gewoon in een plastic flut verpakking en dan een paar tientjes goedkoper toch? Die kist doe je niks mee maar telt wel lekker door in de verkoopprijs

het gaat om de volume en niet het gewicht.
het is trouwens verzwaard karton.
daarnaast met zo een doos kun je wel een heel stoer ontwerp maken als dit. en met plastic gaat het vrij moeilijk :-)

K vind het bedrag van 200 zeker acceptabel te noemen. kijk na de sniper die kost dacht k 42 euro en heb je 25 schoten. bij deze cakes betaal je 8 euro meer per cake maar heb je ook 10 schoten per cake meer. kben positief te spreken over dit pakket zover k het filmpje van box a heb gezien en de reacties hoor van diegene die op de demo aanwezig waren. en vind deze box tezamen met de gold dragon box een zeer goede zet van wolff om dit op de markt te brengen. echt super :)

Normaal koop ik niet zo gauw pakketten, maar dit assortiment heeft mij zo overtuigd tijdens de demo dat ik een uitzondering maak op de regel.
Hij staat hoog bovenaan mijn lijstje

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan