Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze hebben waarschijnlijk 1 dag ingepland waarbij ze alle media hebben uitgenodigd om te laten zien dat ze met drones vliegen, gewoon om de mensen te weerhouden om vuurwerk te gaan halen.
Ook frustrerend als je ziet dat de agenten bij dit soort berichten altijd zo vrolijk en trots zijn![]()
Ja, dat is ook heel raar!En dan vinden ze het raar dat ze met oud&nieuw met vuurwerk bekogeld worden.
Gaat het goed met je Dirk? Als je dat normaal vindt dan ben jij onderdeel van het probleem. Ook net pas lid zie ik...En dan vinden ze het raar dat ze met oud&nieuw met vuurwerk bekogeld worden.
Normaal is het zeker niet nee, zelfde geld voor die achterlijke "aanslagen", het is en blijft debiel gedrag.Gaat het goed met je Dirk? Als je dat normaal vindt dan ben jij onderdeel van het probleem. Ook net pas lid zie ik...
Dit vat het toch wel heel mooi samen wat mij betreft.Normaal is het zeker niet nee, zelfde geld voor die achterlijke "aanslagen", het is en blijft debiel gedrag.
Echterrrr knalt onze samenleving uit elkaar van irritatie en frustratie en daar gaan die drone acties niet bij helpen.
99% wat gepakt word aan de grens zijn gewoon hard werkende Nederlanders die geen vlieg kwaad doen, terwijl die woke demonstranten hele scholen uit elkaar trekken en bij iedere gelegenheid op de snelweg geplakt zitten.
Als ze die nou ook even oppakken en laten dokken dan begin ik iets meer begrip te krijgen voor het beleid.
Eerlijk gezegd snap ik het ergens wel dat ze het niet veruimen, zie het een beetje als de snelheid op de snelweg. Het is momenteel op veel plekken 100 maar je weet dat er altijd genoeg mensen zijn die net wat harder rijden, als je het dan 110 of sneller maakt gaan ze daar ook weer overheen. Nu zal het gemiddelde misschien rond de 50kg zitten, maar als ze de toegestane gewicht zouden verruimen gaan we er nog meer overheen. De gemiddelde liefhebber gaat er wel verstandig mee om, maar iemand die nauwelijks vuurwerk heeft afgestoken en 150kg in de gang heeft staan en met open voordeur gaat afsteken word ik toch licht nerveus.Niks mis met het siervuurwerk maar men wordt weer neergezet als crimineel. Los van dat vuurpijlen enzo niet toegestaan zijn.
Blijf me verbazen over de 25kg regel en dat men dan 79 kg heel wat vuurwerk vind. Sinds de komst van compounds stelt dat niet zo veel meer voor. En het is geen 80kg explosief materiaal ofzo. Snap niet dat ze de 25kg regel niet veruimd hebben.
Gaat het goed met je Dirk? Als je dat normaal vindt dan ben jij onderdeel van het probleem. Ook net pas lid zie ik...
Politie voert alleen maar het beleid uit, er daar gaat het mis.Ik keur het bekogelen van hulpverleners absoluut niet goed en ik zal dat zelf nooit doen maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die een zo ongelooflijke pesthekel aan politie hebben dat ze het toch doen.
Niet helemaal. De politietop heeft zichzelf elk jaar begin januari nadrukkelijk in de media gemanifesteerd en met smeekbedes voor een totaalverbod gepleit.Politie voert alleen maar het beleid uit, er daar gaat het mis.
Bekogelen van hulpverleners gebeurt vrijwel altijd tijdens protesten, als ze die nou eens zouden aanpakken en ook elk protest onafhankelijk behandelen dan is er niet zo'n groot probleem.
Zolang dat niet gebeurt gaat er altijd één partij zich onbegrepen voelen, en escaleert het van onbegrip naar woede en van woede naar geweld.
Zeker, maar de overheid zit er niet meer voor de burger, ze zitten er allemaal om hun eigen onwerkelijke agenda door onze strot te proppen.Niet helemaal. De politietop heeft zichzelf elk jaar begin januari nadrukkelijk in de media gemanifesteerd en met smeekbedes voor een totaalverbod gepleit.
Het zou dan allemaal veel makkelijker worden voor ze omdat "elke knal dan verboden is". Justitie/politietop heeft zeer actief meegewerkt aan een verbod waarmee ze een enorme groep mensen die hard werken en zich WEL aan de tijden en afspraken hielden een speciale dag afpakten.
Ik zag in zo'n persbericht ook dat ze zeiden "wij begrijpen dat we een grote groep mensen hiermee pijn doen".
Geweld tegen hulpverleners en ook politieagenten is verwerpelijk, maar elke vorm van ontlading wordt weggenomen van normale hardwerkende burgers en daar komt straks heel veel onvrede voor in de plaats....en dat vind ik heel begrijpelijk.
Zeker, maar de overheid zit er niet meer voor de burger, ze zitten er allemaal om hun eigen onwerkelijke agenda door onze strot te proppen.
En de minderheid bepaald het beleid steeds meer in ned, allemaal achterkamertjes politiek en struisvogel beleid. De grote gros normaal werkende ned kan zijn bek afvegen, betalen en in gareel staan, jawohl!Zeker, maar de overheid zit er niet meer voor de burger, ze zitten er allemaal om hun eigen onwerkelijke agenda door onze strot te proppen.