metallicafan
VWC lid
Ik ga morgen er 20 ophalen. Als blijkt dat ik 20 keer dezelfde krijg ga ik denk ik wel vragen of ze wat kunnen wisselen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welkom bij de Hammertime Nr5 club. Toevallig precies de cake als op het verkoop plaatjeIk heb 29x nummer 5…
Had hem gelijk afgestoken , werd er niet warm van. Dat wordt een doorlont projectWelkom bij de Hammertime Nr5 club. Toevallig precies de cake als op het verkoop plaatje.
Welkom bij dr nr 5 squad, als je bij woerden komt wel denk ik. Dan krijg je 5 karton nr 5Morgen de 60 stuks ophalen. Zal geen 60x nummer 5 worden toch. Wel raar dat er van nummer 5 zoveel over zijn
Van waar de lightning thunder geregeld?
van 2jaar geledenVan waar de lightning thunder geregeld?

te weinig burst?Welkom bij dr nr 5 squad, als je bij woerden komt wel denk ik. Dan krijg je 5 karton nr 5. Heb vandaag paar afgestoken wat een troep…
1 van de weinige hier die veel variatie heeft gekregen zo te zien. Welke vestiging ben jij geweest?Bekijk bijlage 1823087
Prima verdeling. Volgens mij doen ze elkaar ook niet veel onder qua uitwerking.
Ja dat dus, de ene bombette ploft. De ander knalt goed. De ander is weer zwaar matig..te weinig burst?
Dit was Leerdam. Waren wel twee aparte bestellingen van elkaar.1 van de weinige hier die veel variatie heeft gekregen zo te zien. Welke vestiging ben jij geweest?
Hoe was het afgelopen?Morgen de 60 stuks ophalen. Zal geen 60x nummer 5 worden toch. Wel raar dat er van nummer 5 zoveel over zijn